خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

برتری کمیته امداد استان زنجان در غنی‌سازی اوقافت فراغت

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۹۸

با سیاست‌ گذاری‌های صورت گرفته کمیته امداد استان زنجان در حوزه اوقات فراغت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان زنجان، گفت: تابستان امسال یک هزار و ۹۵۸ دانش‌آموز معادل ۵۸ درصد گروه هدف در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد حضور داشتند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، محمد رضا صراطی، امروز(۱۵دی) با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان زنجان طی تابستان سال جاری بیان کرد: این نهاد با هدف ارتقای سطح فرهنگی گروه هدف، تعمیق باورهای دینی، تقویت دین گرایی و انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و اثرگذار توسط این نهاد اضافه کرد: این اقدامات در حوزه جوانان و نوجوانان صورت گرفته است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با تشریح اینکه امسال با برپایی ۲۳ کانون فرهنگی و تربیتی و کانون‌های موقت و دائم پیروان ولایت برنامه‌های مناسبتی برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد اجرایی شده است، تصریح کرد: بر اساس آمار گرفته شده امسال ۸۵ درصد از دانش‌آموزان رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال در این برنامه‌ها حضور داشتند.

این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر ۳ هزار و ۳۶۹ دانش‌آموز و ۸۵۷ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تابستان امسال یک هزار و ۹۵۸ دانش‌آموز معادل ۵۸ درصد گروه هدف در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد حضور داشتند.

وی در پایان با بیان اینکه بر اساس اقدامات انجام شده و با توجه به کیفیت بالای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت و همچنین جذب مخاطبان کمیته امداد استان زنجان به عنوان دستگاه بر‌تر در غنی‌سازی اوقات فراغت انتخاب شده است، افزود: به همین منظور طی مراسمی لوح تقدیر از سوی معاون ساماندهی امور جوانان، وزارت ورزش و جوانان به این نهاد اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز