خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان خبرداد:

قائم مقام وزیر نیرو از لاک پشت آب‌بان رونمایی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۵۶

با حضور مهندس ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو، از لاک پشت آب بان(ماندنی) به‌طو رسمی رونمایی شد.

قائم مقام وزیر نیرو، گفت: طرح ماندنی(لاک پشت آب‌بان) برای فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب در قالب طرح داناب می‌تواند موثر واقع شود و این طرح باید فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در راستای پرسش مهر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران دکتر روحانی در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و اجرای طرح داناب به همت شرکت آب منطقه‌ای زنجان نماد نو به منظور ترویج و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، از طرح ماندنی(لاک پشت آب‌بان) در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور توسط ستار محمودی، قائم مقام وزیر، به‌صورت رسمی رونمایی و آغاز به کار کرد.

در این مراسم حمیدرضا تشیعی، معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و دبیر دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب و تنی چند ازمدیران عامل، معاونین و مسئولین شرکتهای آب و فاضلاب کشور حضور داشتند.

ستارمحمودی اظهار داشت: طرح ماندنی(لاک پشت آب‌بان) برای فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب در قالب طرح داناب می‌تواند موثر واقع شود و این طرح باید فعالیت خود را در این زمینه گسترش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز