خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اموراجرایی زکات کشوردر استان زنجان:

پرداخت و هزینه کرد زکات بر اساس ضوابط و قوانین انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۰۱

مدیر کل اموراجرایی زکات کشور گفت: پرداخت و هزینه کرد زکات بر اساس ضوابط و قوانین انجام می شود

مدیر کل اموراجرایی زکات کشور گفت: استان زنجان در این راستا دارای اقدامات ۴گانه کم نظیر در سطح کشور بوده است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، حسین نبی لو در دیدار با مودیان و مبلغین زکات شهرستان طارم اظهار کرد: پرداخت زکات از شئونات حاکم اسلامی است.

وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی بستر مناسب این واجب الهی در جامعه، افزود: در سال گذشته شاهد رشد قابل ملاحظه پرداخت زکات در کشور واستان زنجان بودیم.

مدیر کل اموراجرایی زکات کشور با بیان اینکه دبیر خانه شورای زکات یکی از سازمانهای آباد گر روستایی و مناطق محروم است, تصریح کرد: در سالجاری با توجه به مصوبات شورای زکات برنامه های مختلف دراین زمینه داریم.

این مسئول کشوری در زنجان، استان زنجان را در این زمینه پیشتاز برشمرد و گفت: استان زنجان در این راستا دارای اقدامات ۴گانه کم نظیر در سطح کشور بوده است.

مدیر کل اموراجرایی زکات کشور ظرفیت مساجد و محلات را در این خصوص اساسی دانست وتصریح کرد: در سالجاری شاهد برگزاری جلسات توجیهی متعددی در این خصوص در استان زنجان بودیم.

وی در پایان با بیان اینکه ظرفیت زکات در همه جوامع وجود دارد، گفت: استان زنجان بالاترین ظرفیت و رتبه را دراین راستا داشته است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز