خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

شبکه پایاب سد گلابر ۸۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۱۴

باتوجه به بازنگری‌های اخیر مساحت تحت پوشش شبکه‌های آبیاری سدگلابر، به‌طورخالص ۲هزارو ۳۰۰هکتار بوده، نیاز شرب و صنایع مستقر در منطقه نیز از این سد تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: اعتبار سال جاری این طرح۱۵۵ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده تاکنون حدود۱۰۰۰میلیارد ریال واعتبارپیش بینی شده برای اتمام طرح۸۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان، امیر حمید نیا شامگاه دیروز چهارشنبه(۲۶آذر) در جریان بازدید از عملیات اجرایی پایاب شبکه‌های آبیاری زهکشی سد گلابر گفت: عملیات اجرایی سد و شبکه بطور همزمان از اواخر سال ۸۳ در قالب قرار داد احداثسد گلابر و تاسیسات جانبی و ایستگاهای پمپاژآب آغاز شده و در حال حاضر ناحیه عمرانی دوگلابر با۲۳۰۰ هکتارشبکه فرعی و۴۴ دستگاه ایستگاه پمپاژ فرعی ودو دستگاه ایستگاه‌های پمپاژ اصلی و کانال اصلی و انتقال آب به طول ۱۸ کیلو متراز۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان افزود: باتوجه به بازنگری‌های اخیر مساحت تحت پوشش شبکه‌های آبیاری سدگلابربطورخالص ۲هزارو ۳۰۰هکتار بوده، نیاز شرب وصنایع مستقردرمنطقه نیزازاین سدتامین خواهدشد.

وی افزود: شبکه‌های سدگلابرو ایستگاه پمپاژ آب درحال احداثبوده و مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند و ظرفیت پمپاژ ۵هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه و قطرلوله آن هزار و ۸۰۰ میلی متر و ارتفاع پمپاژ سطوح آب دریاچه۳۷م‌تر، کانال اصلی با مقطع ذوزنقه‌ای بتنی بطول۸/۱۷ کیلومتر و سیفون، کانال لوله‌ای به طول۱۶۷۵ متر به قطر ۲ هزار میلی متر است.

امیرحمیدنیا گفت: اعتبار سال جاری این طرح۱۵۵ میلیارد ریال، اعتبار هزینه شده تاکنون حدود۱۰۰۰میلیارد ریال واعتبارپیش بینی شده برای اتمام طرح۸۰۰ میلیارد ریال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز