خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

راه اندازی مرکز آماد کشور در زنجان بسیاری از مشکلات بیکاری را مرتفع می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۵۴

یکی از مصوبات هیات دولت در استان زنجان راه اندازی مرکز آماد در استان است که با ایجاد این مرکز مشکل بیکاری در استان برطرف می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، گفت: همدلی و تعامل بین مدیران و مسئولان موجب حل بسیاری از معضلات و مشکلات استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن علیمردانی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس امروز، چهارشنبه،(۲۶ آذر) در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل اظ‌هار کرد: یکی از مصوبات هیات دولت در استان زنجان راه اندازی مرکز آماد در استان است که با ایجاد این مرکز مشکل بیکاری در استان برطرف می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با سرعت بخشیدن به این مقوله توسعه استان زنجان رقم می‌خورد.

وی بهره گیری از مدیران بومی در استان زنجان را نقطه عطفی در توسعه استان عنوان کرد و افزود: همدلی و تعامل بین مدیران و مسئولان موجب حل بسیاری از معضلات و مشکلات استان می‌شود.

علیمردانی همچنین به وحدت بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با احترام به سلایق یکدیگر باید در کنار یکدیگر برای عمران استان سعی و تلاش کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به اقدامات شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و افزود: اعضای شورای شهر منتخبین مردم هستند و اقدامات آنان در خور توجه است.

این مقام مسئول همچنین به مصوبات هیات دولت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار، دوخطه کردن ریلی زنجان به قزوین و پتروشیمی زنجان از مصوبات مهمی است که از سوی مسئولان در حال پیگیری است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به فرسودگی ناوگان حمل و نقل استان زنجان اشاره کرد و افزود: همین مساله موجب تلفات جاده‌ای می‌شود که مسئولان باید پیگیر آن شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز