خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

تصویب طرح راه اندازی مرکز پژوهش شورا و شهرداری زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۸۱

رئیس شورای شهر زنجان از تصویب طرح راه اندازی مرکز پژوهش شورا و شهرداری زنجان در شورای شهر زنجان خبر داد.

رئیس شورای شهر زنجان، گفت: مدیریت یکپارچه شهری در برخی از شهر‌ها آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آراض ضیایی، رئیس شورای شهر زنجان امروز، سه شنبه(۲۵ آذر) در جلسه شورای شهر زنجان اظهار کرد: راه اندازی مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری زنجان به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را کمک به توسعه انجام پزوهش‌های توسعه شهری عنوان کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم با راه اندازی این مرکز و انجام طرح‌های پژوهشی نسبت به توسعه و عمران شهری گام‌های مثبتی برداشته شود.

این مقام مسئول بهبود کیفیت مصالح ساختمانی و آسفالت خیابان‌های را از اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد و افزود: توجه به مقوله پژوهش در جوامع موجب رشد و توسعه می‌شود.

ضیایی لازمه توسعه و عمران در هر کشوری را سرمایه گذاری در بخش پژوهش عنوان کرد و افزود: برای دستابی به دستاوردهای رشد جوامع باید به پژوهش بها داده شود.

این مقام مسئول در ادامه ازبرگزاری اجلاس مدیریت یکپارچه شهری قبل از پایان امسال خبر داد و افزود: در همین راستا آمادگی‌های لازم برای برگزاری این اجلاس در حال پیگیری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری در برخی از شهر‌ها آغاز به کار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز