خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در زنجان تاکید کرد:

ضرورت آموزش مطالبی در زمینه سبک زندگی اسلامی به دانش آموزان کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۵۸

اعتدال در رفتار و انعطاف در تربیت باید وجود داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید علاوه بر کتب درسی در خصوص سبک زندگی نیز مطالبی به دانش آموزان آموخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمیدرضا کفاشی معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امروزدوشنبه(۲۴ آذر) در دیدار با امام جمعه زنجان با استناد به سخنان رئیس جمهور در خصوص نظام تعلیم و تربیت در کشور اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت باید به گونه‌ای عمل کند که دانش آموزان اهل تظاهر نباشند.

کفاشی، با اشاره به اینکه تربیت درونی دانش آموزان اصل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اعتدال در رفتار و انعطاف در تربیت باید وجود داشته باشد.

این مقام مسئول در کشور در ادامه با یادآوری اینکه نباید در برگزاری نماز جماعت در مدارس تندروی شود، افزود: باید دانش آموزان با عشق و علاقه برای اقامه نماز حاضر شوند.

کفاشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش بر تشکیل کارگروه‌های حفظ موضوعی قرآن کریم تاکید کرد و ادامه داد: این کارگروه‌ها تشکیل شده است.

وی از تهیه و توزیع ۱۴ عنوان کتاب با موضوع سبک زندگی معصومین در مدارس کشور خبر داد و افزود: این اقدامات برای ایجاد انس و الفت بین دانش آموزان با ائمه اطهار(علیهم السلام) انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درپایان همچنین از کتب درسی دانش آموزان در سال جاری اظهار رضایت کرد خاطر نشان شد: باید علاوه بر کتب درسی در خصوص سبک زندگی نیز مطالبی به دانش آموزان آموخته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز