خبرگزاری کار ایران

در آبفای استان زنجان برگزار شد؛

کارگاه آموزشی ۲ روزه صلاحیت ایمنی پیمانکاران(HSE)

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۰۷۸

دوره آموزشی دو روزه صلاحیت ایمنی پیمانکاران(HSE) با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان در محل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار آبفای استان زنجان گفت: پیمانکاران شرکت در طی دو روز در محل سالن کنفرانس شرکت حضور یافته و در دوره hse شرکت کرده که مدرسان این دوره آموزشی از بازرسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مریم نجفی‌پور، رئیس اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار آبفای استان زنجان، امروز، یکشنبه(۲۳آذر) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را، اجرایی کردن ابلاغ آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری و اهمیت صیانت از نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: آغاز فرایند اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی از پیمانکاران طرف قرار داد شرکت را در رئوس دستور کارو برنامه‌های اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.

وی افزود: با عنایت به زمانبر بودن پروسه اخذ گواهینامه فوق الذکر و تسهیل و تسریع در فرآیند اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران این شرکت، اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار آبفای استان زنجان، با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه ایمنی پیمانکاران(HSE) «به مدت ۸ ساعت و برگزاری آزمون از محتوای آموزشی برای ۵۲ شرکت پیمانکاری و حدود ۷۱ نفر از نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد شرکت آبفای استان زنجان به برگزاری این دوره آموزشی اقدام کرده است.

رئیس اداره حفاظت، ایمنی و سلامت کار آبفای استان زنجان گفت: پیمانکاران شرکت در طی دو روز در محل سالن کنفرانس شرکت حضور یافته و در دوره hse شرکت نموده که مدرسان این دوره آموزشی از بازرسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان بودند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با قوانین و آئین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار، حوادثناشی از کار و اقدامات ایمنی عمومی در کارگاه‌ها آشنا شدند.

در پایان این دوره آموزشی همراه با نمایش فیلمهای آموزشی ایمنی، به صورت ملموس با عواقب ناشی از عدم رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی و حفاظتی در محیطهای کاری و تبعات ناشی از آن آشنا شده و در پایان دوره به پرسش و پاسخ و ارائه سوالات مرتبط با قوانین ایمنی حاکم در محیطهای کاری پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز