خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

پژوهش راهگشای مشکلات اداری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۰۳

مدیر کل بهزیستی استان زنجان, گفت: پژوهش در زمینه فعالیت ها، خدمات و وظایف اداری می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات این حوزه باشد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان, گفت: امیداواریم بسیاری از موانع و مشکلات خدمات دهی و رضایت سنجی جامعه هدف این اداره کل با انجام این پژوهش ها رفع گردد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان, مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی امروز با بیان این مطلب, گفت: آینده نگری و آینده پژوهشی می تواند افق آینده را با فکر و برنامه ریزی پیش روی ما قرار دهد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: آینده پژوهشی به نوعی مدیریت بحران آینده را به ما می آموزدو اینکه بدانیم چگونه باید به استقبال مشکلات برویم.

وی با اشاره به چالشهای توسعه و تحقیق در اولین همایش دستاوردهای پژوهشی بهزیستی اظهار داشت: با تحقیق می توان بسیاری از مجهولات اداری را روشن نمود و در سیستم های اداری بیش از تحقیق توسعه ای و پایه ای می توان از تحقیق کاربردی بهره گرفت.

وی با تأکید بر اهمیت پژوهش در سیستم اداری و تأثیر آن در بهبود فرآیند های اداری خاطر نشان کرد: اعتماد و باور ضعیف مدیران سازمانها به پژوهش، غیر مرتبط بودن تحصیلات مدیران واحدهای تحقیقاتی، ضعف پژوهشهای انجام شده توسط محققان از جمله مهمترین چالشهای پیش روی پژوهش در ادارات است.

این مقام مسئول که در بین پژوهشگران و ناظران پژوهش بهزیستی استان زنجان سخن می گفت تصریح کرد: مشکل جذب و نگهداری نیروهای کیفی در سیستم های اداری، عدم مقبولیت واحدهای تحقیقاتی در سایر قسمت های سازمان، ضعف سیستم اطلاع رسانی و دسترسی به آمار و اطلاعات، دیر بازده بودن طرح تحقیقاتی و نبود سیستم آنلاین ارتباطی از چالشهای مورد بحثدر حوزه پژوهش ادارات است.

وی با اشاره به پژوهش در حوزه بهزیستی از انجام ۷پژوهش موفق در سال ۹۲ خبر داد و اظهار امیدواری نمود بسیاری از موانع و مشکلات خدمات دهی و رضایت سنجی جامعه هدف این اداره کل با انجام این پژوهش ها رفع گردد.

گفتنی است از بین ۱۹موضوع ارائه شده ۱۱موضوع وارد سیستم سماد شده و ۷پژوهش مورد پذیرش قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز