خبرگزاری کار ایران

ترویج صرفه جویی در مصرف آب در مدارس زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۹۲

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: مروجان مصرف بهینه آب در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب در دبستان دخترانه نمونه دولتی معراج اندیشه زنجان حضور یافتند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: ۶۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه نمونه دولتی معراج اندیشه زنجان از نزدیک با شیوه‌های جذاب و متنوع و به زبان کودکانه تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا شکوری، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان امروز با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در چند سال اخیر و افت سطح سفره‌های زیرزمینی اهمیت صرفه جویی در مصرف آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این بین، آموزش در سنین کودکی و نوجوانی جهت نهادینه کردن مصرف و آموزش صرفه جویی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

او درباره تاثیر آموزش در سنین پایین‌تر افزود: دانش آموزان از جمله مهم‌ترین افراد اجتماعی محسوب شده و در محیطی به نام مدرسه باور‌ها و ارزش‌های اجتماعی نهادینه می‌شود پیروی از الگوهای رفتاری تاثیرقابل توجهی در نقش اجتماعی آنان می‌تواند داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه هدف از آموزش و ارائه راهکارهای لازم به دانش آموزان در جهت نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی گامی به سوی اصلاح رفتار مصرف بی‌رویه است.

شکوری تصریح کرد: ۶۰ نفر از دانش آموزان دبستان دخترانه نمونه دولتی معراج اندیشه زنجان از نزدیک با شیوه‌های جذاب و متنوع و به زبان کودکانه تحت آموزش مصرف بهینه آب قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز