خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان خبرداد:

بخاری نفتی چکه‌ای در مدارس استان زنجان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۵۴

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان، گفت: با جمع آوری بخاری های نفتی چکه ای از مدارس استان زنجان، با اولویت مدارس شبانه روزی خوابگاه ها و مدارس بیش از ۵ کلاسه، هم اکنون هیچ بخاری نفتی چکه ای در مدارس استان زنجان وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: برای جمع آوری بخاری های نفتی چکه ای که از سال ۹۱ آغاز شده تا کنون اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای ارتقا سیستم گرمایشی مدارس در سال جاری نیز حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, سید البرز حسینی شامگاه دیروز پنج شنبه(۱۳آذر) با بیان این خبر, اظهار داشت: در حال حاضر از ۱۷۹۲ آموزشگاه فعال در استان، ۷۶۰ مورد آن دارای سیستم حرارت مرکزی، ۶۸۲ مورد دارای بخاری های برقی تابشی و ۳۵۰ مورد نیز از بخاری های گازی برخوردارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در مدارس روستایی استان نیز اقدام به جمع آوری بخاری های نفتی چکه ای شده است یاد آور شد: در سال گذشته ۱۳۰ مدرسه روستایی که دارای انشعاب گاز بوده اند از سیستم گرمایشی حرارت مرکزی برخوردار شده اند.

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: برای ارتقا ایمنی بیشتر در مدارس، نصب سیستم اعلام حریق، دستگاه اعلام نشتی گاز و شیر ضد زلزله در مدارسی که در سال جاری تکمیل و تحویل می شود، در دستور کار قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز