خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری استان زنجان با مشارکت انجمن خوشنویسان زنجان برگزار می‌کند:

سلسله مباحثتخصصی کارگاه‌های خوشنویسی با حضور استاد سیدحیدر موسوی

کد خبر : ۲۳۰۵۳۷

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان, از برگزاری سلسله مباحثتخصصی کارگاه های خوشنویسی با حضور استاد سیدحیدر موسوی در حوزه هنری استان زنجان با مشارکت انجمن خوشنویسان زنجان خبر داد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان, استعدادیابی و پرورش استعدادهای هنرمندان فعال استان از دیگر اهداف برگزاری سلسله مباحثتخصصی کارگاه‌های خوشنویسی است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان, اکبر اماملو هدف از برگزاری سلسله مباحثتخصصی کارگاه‌های خوشنویسی را معرفی خوشنویسان بزرگ نستعلیق دوره تیموری عنوان کرد که به همت حوزه هنری استان زنجان و با مشارکت انجمن خوشنویسان زنجان در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۳ ساعت ۵/۳ تا ۸ بعدازظهر در حوزه هنری استان زنجان برگزار می گردد.

اماملو اظهار کرد، نقد و بررسی آثار خوشنویسان استان زنجان، استعدادیابی و پرورش استعدادهای هنرمندان فعال استان از دیگر اهداف برگزاری سلسله مباحثتخصصی کارگاه های خوشنویسی می باشد.

گفتنی است سید حیدر موسوی خوشنویسی را از سال ۱۳۶۷ نزد استاد پیله چی، یکی از اساتید قزوین آغاز کرده و سپس با حضور در کلاس های استاد بختیاری و شیرازی و همچنین استاد امیرخانی، مدرک استادی خود را در سال ۱۳۸۷ از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است. وی در سال های اخیر در جشنواره های مختلف کشوری و بین المللی حضور یافته و توانسته عناوین برتر این جشنواره را از آن خود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز