خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبرداد:

آغاز ثبت نام دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۳۱

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: ثبت نام آزمون دکترای تخصصی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان آغاز و تا پایان آذرماه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: اطلاعات مربوط به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر روی وب سایت این دانشگاه به آدرس Www. iauz. ac. ir قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد زنجان، یداله رجائی امروز با اعلام این خبر افزود: ثبت نام آزمون دکترای تخصصی در ۱۴ رشته و کارشناسی ارشد در ۳۴ رشته این دانشگاه از طریق پایگاه ثبت نام الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www. azmoon. org آغاز شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی تأکید کرد: داوطلبان قبل از ثبت‌نام قطعی، دفترچه راهنمای مقطع موردنظر خود را دانلود و مطالعه کنند تا بتوانند با آگاهی کامل در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

رجائی درخصوص امکان ویرایش وجود بعد از ثبت نام، گفت: داوطلبان می توانند از روز شنبه ۱۵ آذرماه با مراجعه به سایت ذکر شده با همان شناسه و رمز ثبت‌نام کارت اعتباری خریداری شده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

رجائی همچنین در خصوص ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی این دانشگاه افزود: کلیه متقاضیان واجد شرایط جهت ثبت نام و ادمه تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی می توانند با مراجعه به سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www. azmoon. org نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و بعد از دریافت رسید ثبت نام اولیه به واحد زنجان جهت تکمیل فرایند ثبت نام مراجعه نمایند.

دکتر رجائی افزود: پذیرش دانشجو در کلیه رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بدون آزمون می باشد.

وی درخصوص پذیرش دانشجو در رشته های عمران و حقوق خصوصی این دانشگاه افزود: پذیرش در رشته های ذکر شده نیز بدون برگزاری آزمون می باشد.

وی افزود: اطلاعات مربوط به رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بر روی وب سایت این دانشگاه به آدرس Www. iauz. ac. ir قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز