خبرگزاری کار ایران

همایش ملی نقش طراحی صنعتی درصنایع دستی در زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۱۶

معاون صنایع دستی میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همایش ملی نقش طراحی صنعتی درصنایع دستی در زنجان برگزار می‌شود.

معاون صنایع دستی میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: پیش‌تر نیز همایش‌هایی تحت عنوان نمونه سازی بسته بندی صنایع دستی برگزار شده اما همایش مذکور بارویکردی نو و حضور طراحان مجرب و اساتید و داوران از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارایلنااز زنجان، محمود علیمحمدی امروز یکشنبه(۹آذر) با اعلام این خبر افزود: طی ماه جاری فراخوان برای شرکت نمونه‌های جدید صنایع دستی و بسته بندی برای ارسال به دبیرخانه همایش، منتشر خواهد شد.

وی اظهار کرد: با برگزاری این همایش نمایشگاه از صنایع دستی به روز شده و بسته بندی‌های آن از سراسر کشور و دانشگاه‌هایی که رشته‌های مرتبط با این موضوع وجود دارد از جمله دانشگاه‌های تهران، اصفهان، تبریز، الزهرا و دانشگاه هنر در قالب همایش مورد بحثو بررسی قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با این همایش یک نمایشگاه از صنایع دستی و بسته بندی‌های واصله به دبیرخانه همایش نیز در استان دایر خواهد شد.

معاون صنایع دستی میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار کرد: شکل پست مدرن صنایع دستی علاوه بر حفظ صنایع دستی طرح‌ها و کارکردهای جدیدی را ایجاد کرده و با افزایش عرضه و تنوع متناسب با سلیقه مخاطب بازار را پر رونق کرده است.

علی محمدی یادآور شد: پیش‌تر نیز همایش‌هایی تحت عنوان نمونه سازی بسته بندی صنایع دستی برگزار شده اما همایش مذکور بارویکردی نو و حضور طراحان مجرب و اساتید و داوران از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز