خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت بر بهره برداری آبفار استان زنجان:

۱۲۲ انشعاب‌ غیرمجاز آب در سطح روستاهای استان جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۰۴

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفار استان زنجان از قطع ۱۲۲ انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستاهای استان زنجان خبر داد.

معاون نظارت بر بهره برداری آبفار استان زنجان, گفت: پیشنهاد می شود با تشکیل شورای حل اختلاف مختص وزارت نیرو با متخلفینی که اقدام به نصب انشعاب غیر مجاز آب و برق می کنند برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان وبه نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان، علی سهرابی, امروزشنبه(۷آذر) با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۶۶ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است، گفت: از تعداد کل انشعاب های غیر مجاز شناسایی شده ۵۶۰ مورد انشعاب خانگی و ۶ مورد غیر خانگی بوده است.
وی افزود: آب سرقت شده در ۶ ماهه نخست سال ۳۴۰ هزار مترمکعب می باشد که رقمی بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای شرکت آبفار خسارت وارد نموده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ۵۶۶ مورد انشعاب غیر مجاز ۱۲۲ فقره تبدیل به مجاز شده است، اظهار داشت: مابقی انشعاب های غیر مجاز در حال پیگیری از مراجع قضایی و ذیصلاح می باشد تا تعیین تکلیف گردد.

سهرابی خاطر نشان ساخت: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به‌لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این‌گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، موجب آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع آب می‌شود.

معاون نظارت بر بهره داری با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده های انشعاب غیر مجاز در مراجع قضایی زمان طولانی را به خود اختصاص می دهد، افزود: پیشنهاد می شود با تشکیل شورای حل اختلاف مختص وزارت نیرو با متخلفینی که اقدام به نصب انشعاب غیر مجاز آب و برق می کنند برخورد جدی صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز