خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بسیج:

حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان درجمع بسیجیان شرکت آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۰۹

به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین متین نماینده ولی فقیه در سپاه استان درجمع بسیجیان شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان استان, گفت: واژه بسیج بسیا ر مقدس است و واژه قریبی نیست که انقلاب اسلامی ایران آن را ابداع کند بلکه انقلاب تنها از آن پرده برداری کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, بنا به گزارش روابط عمومی آبفای استان زنجان, علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان روز پنجشنبه(۳آذر) ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان حاضر در جلسه وعرض خیرمقددم گفت: همکاران ما با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی همیشه بسیجی وار کار کردند و هم اکنون که با مشکل تنش آبی مواجه هستیم نیز ار ظرفیت بسیج برای فرهنگ سازی در بین اقشار مردم استفاده لازم را خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیج در هر عرصه وارد شده است تاثیر گذار بوده است ما نیز برای اطلاع رسانی مطلوب در خصوص اهمیت صرفه جویی و نهادینه کردن مدیریت مصرف آب از ظرفیت حلقه های صالحین، بسیج دانش آموزی و بسیج خواهران که در پایگاهها فعال هستند استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین متین نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز با تبریک هفته بسیج به بیسیجیان این شرکت گفت: واژه بسیج بسیا ر مقدس است و واژه قریبی نیست که انقلاب اسلامی ایران آن را ابداع کند بلکه انقلاب تنها از آن پرده برداری کرده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با علم و ژرف اندیشی که داشتند دستور تشکیل بسیج مستضعفان را قبل از شروع جنگ تحمیلی دادند که عمده ترین جلوه بسیج در مساله ۸ سال دفاع مقدس نمایان شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان درپایان, گفت: در آیات و روایات متعددی به انجام فعالیت ها به صورت گروهی و با بسیج عمومی تاکید شده است و ما باید فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب را بصورت گروهی در سطح جامعه نهادینه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز