خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در زنجان:

مقام معظم رهبری، رهبر جهان اسلام است / / نشان دادن مدیریت ولی فقیه از برکات این نظام است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۸۷

کسی که روحیه فناشدن در راه دین را داشته باشد، بسیجی است.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: نشان دادن مدیریت ولی فقیه از دیگر برکات این نظام است چرا که مقام معظم رهبری، رهبر جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب، مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز، چهارشنبه(۵ آذر) در اجتماع عظیم بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت اظهار داشت: گمان نکنید بسیج از آغاز انقلاب اسلامی شکل گرفته است، بلکه بسیج از زمان حضرت ابراهیم شکل گرفت.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، با اشاره به اینکه هرکسی روحیه فناشدن در راه دین را داشته باشد بسیجی است، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را ایجاد کرد که فدائیان اسلام، قرآن امامت و ولایت خود را نشان دادند.

این مقام مسئول کشوری در زنجان، یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی را ولایت فقیه عنوان کرد و یادآور شد: امام راحل در طول مبارزه خود بر علیه رژیم طاغوت این انقلاب را به جهانیان شناساند.

حجت الاسلام طباطبایی نسب، در ادامه با یادآور اینکه پس از امام راحل، مقام معظم رهبری پرچمدار عزت و عظمت این انقلاب است، افزود: نشان دادن مدیریت ولی فقیه از دیگر برکات این نظام است چرا که مقام معظم رهبری، رهبر جهان اسلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه عده‌ای گمان می‌کنند عزت ایران اسلامی در سایه ارتباط با آمریکا حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده است جایی که آمریکا ورود پیدا کرده است، جز فرصت دخالت در امور و استکبار و ستم بر مردم آن منطقه چیز دیگری به بار نیاورده است.

این مقام مسئول بسیج را نیز یکی دیگر از برکات این انقلاب عنوان کرد و افزود: ملت ایران در سایه تفکر بسیجی و با محوریت ولی فقیه و خون شهدا توانست در برابر جهان استکبار بایستد.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور همچنین به دستاوردهای علمی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این افتخار نتیجه تلاش جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که ایران توانسته در بین کشورهای خاورمیانه رتبه نخست علمی را از آن خود کند.

وی در پایان سخنانش به دستاوردهای هسته‌ای ایران نیز اشاره کرد و افزود: بسیجی باید الگو باشد یعنی بتواند انسان را به تعالی برساند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه مراسم شکوه مقاومت در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم، گفت: بسیجیان زنجانی شکوه مقاومت خود را با لبیک به رهبر معظم انقلاب به جهانیان نشان دادند.

سردار جهانبخش کرمی، با اشاره به اینکه این شکوه با حضور اقشار مختلف و بسیجان به جهانیان نمایان می‌شود، اظهارداشت: هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا ست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: در این اجتماع بزرگ بسیجان آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن ابراز می‌کنند.

سردار کرمی، اعلام آمادگی اقشار مختلف بسیجی برای مقابله با تهدیدات استکبار جهانی را از دیگر اهداف برپایی این اجتماع عنوان کرد و گفت: به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و در این مکتب، شهدای بزرگی تقدیم انقلاب و اسلام شد.
به گفته سردار کرمی این اجتماع برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اعلام وفاداری به ولایت فقیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز