خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

توجه به تفاوت‌های فردی دانش آموزان، لازمه عدالت آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۶۸۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، توجه به تفاوت‌های فردی دانش آموزان را مهم و ضروری دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: سعی شده است تا کیفیت آموزشی این مدارس در اولویت برنامه های این آموزشگاه ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، شامگاه دیروز(۴آذر) در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به اهمیت توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان اظهار داشت: عدالت آموزشی ایجاب می کند تا برای تک تک دانش آموزان با توجه تفاوت های فردی آنان برنامه های ویژه ای داشته باشیم.

تمجیدی توجه به تفاوت‌های فردی دانش آموزان را از ویژگی های یک نظام کارآمد آموزشی دانسته افزود: آموزش و پرورش استان زنجان سعی می کند تا با اجرای برنامه های مختلف با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان زمینه رشد و تعالی آینده سازان کشور را فراهم سازد.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان، نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه کشور دانسته اظهار داشت: برای داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص باید برای یکایک دانش آموزان برنامه های ویژه ای داشته باشیم تا نیروی انسانی آینده کشور، از توان، تعهد و تخصص بالاتری برخوردار باشد تا چرخ رشد و توسعه کشور با سرعت بیشتری به حرکت خود ادامه دهد.

تمجیدی در ادامه با اشاره با تحصیل ۳۷۰۰ دانش آموز استان در مدارس استعدادهای درخشان گفت: سعی شده است تا کیفیت آموزشی این مدارس در اولویت برنامه های این آموزشگاه ها قرار گیرد.

وی کسب موفقیت های متعدد در کنکور سراسری، جشنوراه جوان و نوجوان خوارزمی و موفقیت در همایش های علمی کشوری و بین المللی توسط دانش آموزان این مراکز و مدارس را نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی این مدارس و استعداد والای این دانش آموزان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در پایان سخنانش رویکرد آموزش و پرورش استان زنجان را توجه به کیفیت در تمام سطوح آموزشی و فرهنگی دانست و گفت: بدون شک با رشد کیفی آموزش و پرورش شاهد رشد و توسعه بیشتر علمی و فرهنگی استان در تمام زمینه ها خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز