خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی شهرستان طارم:

چشم نزدیک به هزار کودک طارمی معاینه شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۳۹

با اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم از اول آبان‌ماه، چشم ۹۶۴کودک طارمی توسط تیم بهزیستی معاینه شده است.

سرپرست بهزیستی شهرستان طارم، گفت: طبق آمار اعلامی از سوی ثبت احوال استان نزدیک به۲۶۰۰کودک ۶-۳سال در منطقه طارم زندگی می‌کنند که هدف برنامه پیشگیری از تنبلی چشم پوشش ۱۰۰درصدی این کودکان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا نوروزی، سرپرست بهزیستی شهرستان طارم، گفت: با معاینه ۹۶۴کودک تا کنون ۴۰کودک مشکوک به تنبلی چشم شناسایی شده‌اند.

سرپرست بهزیستی شهرستان طارم افزود: در حال حاضر ۳۱پایگاه بینایی سنجی در این شهرستان آماده معاینه چشم کودکان ۳تا۶سال است.

وی از والدین خواست با مراجعه خود و کودکان ۶-۳سال به پایگاه‌های بهزیستی از نابینایی کودکان خود پیشگیری کنند و در صورت مشکوک بودن چشم آن‌ها نسبت به بستن یک چشم و تکمیل دوره درمان اهتمام ورزند.

وی از انجام بینایی سنجی توسط Eچارت و یک دستگاه بینایی سنجی در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق آمار اعلامی از سوی ثبت احوال استان نزدیک به۲۶۰۰کودک ۶-۳سال در منطقه طارم زندگی می‌نمایند که هدف برنامه پیشگیری از تنبلی چشم پوشش ۱۰۰درصدی این کودکان است.

با استقرار یک اپتومتریست در این شهرستان چشم ۴۰کودک مشکوک به تنبلی چشم بوسیله دستگاه بینایی سنجی مورد سنجش قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز