خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد:

عدم ایجاد تنش در جامعه از کارکردهای رسانه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۰۰

برای مقابله با دشمن، باید رسانه‌ها بر اساس گفتمان ولایت بسیج شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، گفت: اگر رسانه‌ای قبول کرد که دشمن نداریم، از این رسانه هیچ توقعی نمی‌توان داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی متین امروز، چهارشنبه،(۲۸آبان) درهمایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت استان زنجان اظهار داشت: همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، برگزار شد.

وی با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امام سجاد(ع) کار رسانه‌ای امروز را در سال ۶۱ انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن شخص و شخصیت امام حسین(ع) را بر حسب ظاهر از بین برد، افزود: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) موجب ماندگاری قیام کربلا شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تبلیغ چهره به چهره از سوی امام سجاد(ع) از دیگر راه‌های آشکار کردن توطئه‌های دشمنان بود، خاطرنشان کرد: نحوه تبلیغ امام سجاد(ع) به گستره گیتی بود و ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه نظام اسلامی دارای دشمن است و نباید کسی این موضوع را انکار کند، خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ای قبول کرد که دشمن نداریم، از این رسانه هیچ توقعی نمی‌توان داشت.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان سکان‌دار انقلاب اسلامی در همه سخنرانی‌ها خود از دشمن سخن می‌گویند، افزود: سیطره مقام معظم رهبری به موضوعات وجود دشمن را تایید می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای مقابله با دشمن نمی‌توان تنها عمل کرد، افزود: باید با تفکر بسیجی با استرتژی، تاکتیک ومتد روشن در این زمینه گام برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مرکز ثقل متد و روش همه رسانه‌ها برای مقابله به دشمن نظاره کردن به گفتمان انقلاب است، افزود: عدم ایجاد تنش در جامعه از کارکردهای رسانه است که توجه به این موضوع موجب می‌شود وحدت در جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام متین با اشاره به اینکه دشمن در خانه را نمی‌زند تا ما آمادگی لازم را کسب کنیم، افزود: نباید منتظر دشمن نبود و بلکه باید با کسب آمادگی لازم به مقابله با دشمن پرداخت.

این مسئول با اشاره به اینکه دیدگاه قرآن کریم بر ضرورت ترساندن دشمن تاکید دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از نظام اسلامی می‌ترسد و به همین خاطر است که ۵۱ درصد بودجه کل جهان در وزارت دفاع آمریکا به کارگیری می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اگر دشمن دشمنی نکرد، باید متعجب شد، افزود: برای راندن دشمن بسیج لازم است و باید برای مقابله با دشمن باید وحدت رویه داشت و بر اساس گفتمان ولایت در این زمینه گام برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز