خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر رییس جمهوری:

دولت تدبیر و امید با مردم و همگام با آنان حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۳۱

رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی مردم را در این بخش فراهم کرده است.

رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: الگوی مهرانه زنجان می‌تواند در دیگر استانهای مختلف کشور ترویج و گسترش یابد.

به گزارش ایلنا از زنجان،، محمد نهاوندیان دیروز جمعه(۲۳آبان) در مراسم افتتاح فاز اول کلینیک تخصصی سرطان و مرکز رادیو تراپی مهرانه زنجان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه به حوزه بهداشت و درمان را اولویت مهم کاری خود قرار داده است، افزود: بر این اساس دولت از محل اصلاح هدفمند سازی یارانه‌ها منابع قابل توجهی را به طرح تحول نظام سلامت تخصیص داد که نتایج حاصل از آن افزایش رضایتمندی در بین اقشار مختلف جامعه بوده است.

وی یادآوری کرد: کاهش سهم پرداختی بیماران از اساسی‌ترین رویکردهای طرح تحول نظام سلامت است که با اجرای آن هزینه‌های تحمیلی مردم در این بخش کاهش یافته است.

نهاوندیان بر توجه جدی دولت به ارتقا کیفیت خدمات درمانی اشاره کرد و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت تجلی نگاه ویژه دولت به بخش سلامت است و این مهم به خوبی قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با مردم و همگام با آنان حرکت می‌کند و برای رفع مشکلات آن‌ها لحظه‌ای از کوشش و تلاش دریغ نخواهد کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: دولت نگاه ویژه‌ای به بیماران خاص دارد و رفع مشکلات این قشر نیازمند سرمایه گذاری و مشارکت خیرین است.

وی مشارکت و حضور فعالانه خیرین در عرصه سلامت را یادآور شد و گفت: رویکرد اولویت دار در این حوزه مشارکت و حضور موثر مردم در برنامه‌های حوزه سلامت به ویژه بیماران خاص است که این روند باید بیش از گذشته تقویت شود.

رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین توجه به معنویت و احسان را از مولفه‌های مهم در خشکاندن ریشه‌های خشونت و کاهش ناهنجاری‌های متعدد اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: بسیاری از معضلات اجتماعی و انتقام جویی‌ها با بی‌توجهی به معنویت ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی د رادامه تصریح کرد: دین اسلام بر عدل بنا شده و به تمامی ابعاد زندگی توجه ویژه‌ای دارد که متاسفانه غفلت از این مهم مشکلاتی را در جامعه موجب شده است.

نهاوندیان افزود: دولت وظیفه خود می‌داند مشکلات حوزه بیماران خاص را رفع و تسهیلات مورد نیاز آنان را فراهم کند که همراهی نهاد‌ها و دستگاههای مسوول به ویژه خیرین در این خصوص نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه کلینیک مهرانه زنجان می‌تواند الگویی بی‌نظیر و مطلوب از مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و سلامت به ویژه بیماران خاص در کشور باشد، تاکید کرد: الگوی مهرانه زنجان می‌تواند در دیگر استانهای مختلف کشور ترویج و گسترش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز