خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

در حال حاضر ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعال است

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۱۷

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: امسال چهار برنامه شاخص از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعال است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی مقدمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳۷ کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طول سال ادامه داد: امسال چهار برنامه شاخص از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

این مقام مسئول به اجرای طرح باغچه کوچک اندیشه از سوی کانون کوثر(تخصصی مهدویت) استان زنجان خبر داد و افزود: طرح رفاقت با روحانیون نیز از سوی کانون آیت الله قائمی زنجان اجرا می‌شود.

مقدمی همچنین به اجرای طرح سیر مطالعاتی شهید مطهری از سوی کانون شهید شهریاری کانون دانشگاه فرهنگیان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: همایش ریحانه آفرینش نیز با موضوع حجاب و عفاف از سوی کانون آیت اله قائمی زنجان اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز