خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

امروزفضای مجازی میدان نبرد محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۰۰

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: ملت ایران ۳۵ سال در میدان مبارزه حضوردارد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان, گفت: امروزفضای مجازی میدان نبرد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, سردار جهانبخش کرمی, امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره افسران جنگ نرم با حضور فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زنجان, گفت: فضای مجازی میدان نبرد محسوب می شود.

سردار کرمی با تقدیر از حضور سردار حاجی زاده در پایتخت شور و شعور حسینی ادامه داد: ارادت مردم زنجان به ولایت و محرم مثال زدنی است.

این مسئول دستاورد بزرگ جشنوار افسران جنگ نرم معرفی دانشجویان این حوزه عنوان کرد و افزود: فضای مجازی میدان نبرد محسوب می شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فضای واقعی در دوران دفاع مقدس اوج مبارزه ایران اسلامی و استکبار است، افزود: ملت ایران ۳۵ سال در میدان مبارزه حضوردارد.

وی با بیان اینکه آن روز دشمن از مرز و جغرافیا عبور کرده بود و رزمندگان اسلامی در شلمچه و خرمشهر می جنگیدند، افزود: شهید باکری با وجود اینکه زخمی شده بود و اجازه نمی داد به عقب برگردانده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهید باکری، اشتری، رستمخانی حسین وار جنگیدند و حسین وار شهید شدند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران، اساتید و دانشجویان مصداق آیه آنهایی که با خدا عهد بستند و به عهد خود وفا کردند محسوب می شوید.

وی با بیان اینکه ملت ایران از ولایت حمایت کرده و ولایتمداری خود را ثابت کردند، افزود: امروز هم این ملت پشتیبان ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه شهدا در آخرین لحظات نیز به فکر رضایت امامشان بودند، افزود: در حال حاضر ۳۵ سال ابرقدرت ها در برابر عظمت ایران اسلامی شکست خورده اند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز افسران جنگ نرم به شهدا می گویند که راه شهدا را ادامه می دهند، یادآور شد: در جبهه جنگ نرم نیز افسران و فرماندهان جوان با دشمن مبارزه می کنند و پیروز می شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تا آخرین نفس با استکبار مبارزه می کنیم، افزود: این مبارزه تا آخرین نفس ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز