خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

اجرای دستورالعمل مناسب سازی معابر از اولویت‌های شورای چهارم شهر زنجان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۹۸

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اجرای دستورالعمل مناسب سازی معابر شهری از اولویت‌های شورای چهارم شهر زنجان بوده و تاکنون نیز مصوبات خوبی در این خصوص به تصویب رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: تشکیل اتاق‌های فکر با اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اقدامات شورای چهارم شهر زنجان می‌باشد زیرا تمامی تصمیات اتخاذ شده در شورای شهر نیازمند همفکری و مشارکت شهروندان می‌باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، آراض ضیایی در دیدار با اعضای هیئت مدیره جامعه معلولین استان زنجان با بیان اینکه طبق بند ۲ ماده ۷۰ قانون شورا‌ها، بررسی معضلات و نارسایی‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و… از وظایف عضای شوراهای شهر و روستا می‌باشد، افزود: شوراهای اسلامی نهادی مردمی بوده و نماد تبلور اراده مردم در تشکیل پارلمان محلی و سپردن بخشی از امور به خود مردم می‌باشد.

وی تصریح کرد: تشکیل اتاق‌های فکر با اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اقدامات شورای چهارم شهر زنجان می‌باشد زیرا تمامی تصمیات اتخاذ شده در شورای شهر نیازمند همفکری و مشارکت شهروندان است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: نقش مردم در جامعه از ارکان اساسی دین مبین اسلام بوده و در تلاشیم تا با حمایت و همدلی شهروندان، برای ساختن شهری آباد گام برداریم.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار، با اهداءلوح یادبود از طرف جامعه معلولین استان زنجان، از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز