خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای زنجان تاکید کرد:

ضرورت تکمیل طرح آبرسانی شهر زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۹۲

مدیر عامل آبفای گفت: برای رفع بحران آب شرب شهر زنجان، تکمیل پروژه های آبرسانی شهر زنجان و اصلاح شبکه با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز ضرورت دارد.

مدیر عامل آبفای زنجان, گفت: با تکمیل این مخازن آب بصورت ثقلی و پایدار به شبکه تزریق شده و این موضوع باعثکاهش اتفاقات در شبکه و کاهش هزینه های بهره برداری میگردد.

به گزارش ایلنا از زنجان, علیرضا جزء قاسمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آبفای استان زنجان با اشاره به مطلب فوق افزود: برای احداثمدول دوم تصفیه خانه آب شرب زنجان و ارتقاء مدول اول و افزایش ظرفیت تصفیه خانه به ۱۲۷۰ لیتر درثانیه به اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال نیاز میباشد.

وی همچنین تصریح کرد: حفر حداقل ۱۰ حلقه چاه جدید جهت رفع کسری آب شهر زنجان ضروری است و برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال مورد نیازاست

مدیر عامل آبفای زنجان به تکمیل و بهره برداری از مخازن ۳ غربی و ۴ شرقی با اعتبار مورد نیاز ۱۸ میلیارد ریال اشاره کرد و یادآور شد: با تکمیل این مخازن آب بصورت ثقلی و پایدار به شبکه تزریق شده و این موضوع باعثکاهش اتفاقات در شبکه و کاهش هزینه های بهره برداری میگردد.

جزء قاسمی ضمن اشاره به فرسودگی بخش عمده ای از شبکه توزیع آب شهر افزود: شبکه توزیع شهر زنجان ۹۳۶کیلومتر است که عمدتا در بافت قدیمی و تاریخی شهر شبکه فرسوده بوده و این شرکت در نظر دارد نسبت به اصلاح شبکه بافت تاریخی شهر به طول ۱۰ کیلومتر در طی سال ۹۳و ۹۴ اقدام نماید که نیازمند ۳۵ میلیارد ریال است.

مدیر عامل آبفای در پایان خاطر نشان کرد: برای افق ۱۴۲۰، نیاز آبی شهر زنجان ۷/۳۷ میلیون متر مکعب با ۲۱۱ لیتر نفر در روز برای جمعیت ۴۹۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز