خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

سیاست اقتصادی دولت، حمایت از تولید است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۹۴

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست دولت یازدهم در بخش اقتصاد حمایت از تولید و شکوفایی این بخش است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آخرین آمار میزان اشتغال در شهرک صنعتی شماره یک زنجان ازهشت هزار نفر به ۹ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان, محسن علیمردانی, در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های موجود در جامعه باید طی دولت گذشته به اتمام می رسید، اظهار داشت: رشد منفی اقتصاد کشور طی سال های ۹۰ و ۹۱ و تورم بیش از ۳۰ درصد در کشور در این مقطع زمانی مشکلات و تبعات اقتصادی مختلفی برای جامعه به همراه داشته است.

علیمردانی با بیان اینکه بسیاری از تخلفات موجود در جامعه ناشی از موازی کاری دستگاههای نظارتی است: خاطر نشان شد: سودجویی ها و منفعت طلبی هایی که در شرکت های تعاونی مسکن اتفاق افتاد زمینه ساز کاهش و در برخی موارد سلب اعتماد مردم را در جامعه موجب شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی د رادامه با اشاره به تخلفات انجام گرفته در تعاونی های پروژه های مسکن مهر, گفت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام اسلامی است که در برخی موارد با فعالیت های نامناسب این شرکت ها شاهد آسیب اعتماد مردمی در جامعه شده است.

علیمردانی از بیکاری و به تناوب آن اشتغالزایی به عنوان بزرگترین دغدغه مسوولان کشوری و استانی نام برد و یادآورشد: طبق آخرین آمار میزان اشتغال در شهرک صنعتی شماره یک زنجان ازهشت هزار نفر به ۹ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود, تصریح کرد: بدون اجرای پروژه های بزرگ اعم از خودروسازی، پتروشیمی یا طرح های گردشگری مشکل اشتغال استان زنجان رفع نخواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مقوله بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی شرایط بحرانی عنوان کرد وگفت: در این زمینه باید به صورت اورژانسی اقدامات جدی صورت گیرد.

علیمردانی با اشاره به اینکه استان زنجان در حال حاضر در مسیر توسعه ای مناسب قرار دارد, افزود: رفع مشکلات مالی شرکت های کوچک و استفاده ازظرفیت های تولیدی شرکت های تولیدی راکد می تواند تاثیر بسزایی در تولید و اشتغال استان زنجان فراهم می کند.

وی اظهار کرد: میزان اشتغال در بخش خدمات استان زنجان ۳۶ درصد است که در مقایسه با میانگین ۴۸ درصدی کشور ۱۲ درصد پایین تر است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی وضعیت توسعه استان زنجان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اتحاد و همدلی موجود میان مسوولین استان زمینه ساز پیشرفت است.

وی در ادامه هرگونه استخدام در دستگاههای اجرایی را بدون برگزاری آزمون ممنوع عنوان کرد و متذکر شد: معادن قوی و غنی استان زنجان نباید به افراد خاص داده شود.

علیمردانی وجود مدیریت و مناقصه و سهیم بودن دولت در زمینه معادن بزرگ و غنی استان را موجب اقدامات مطلوب در زمینه های ورزشی و غیره عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای مناسب ورزشکاران استان زنجان اسپانسری و حمایت صاحبان صنایع استان در بخش ورزش جوانان استان می تواند دارای نقش اساسی باشد.

علیمردانی همچنین در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی استان زنجان خاطر نشان شد: شاهد سرمایه گذاری ۱۰میلیاردی در فرآوری محصول زیتون استان زنجان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز