خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان خبرداد:

پخش عزاداری‌های زنجان از شبکه ملی و بین المللی صداوسیما

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۳۹

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان، گفت: امسال ارادت قلبی مردم ولایت مدار استان زنجان به ساحت ائمه اطهار، در دسته جات پرشور عزاداری از شبکه‌های مختلف ملی وبرون مرزی انعکاس گسترده‌ای داشت.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: مراسم روزهای تاسوعا وعاشورا بمدت ۷۸۰ دقیقه بصورت زنده تحت پوشش رسانه‌ای قرار گرفت وهیات عزاداری احمدیه، فاطمیون، و مکتب الزهرا هم به صورت زنده به مدت ۲۵۰دقیقه از شبکه اشراق و ۲۱۰ دقیقه در رادیو زنجان ودسته‌های فاطمیون ومکتب الزهرا ۳۲۰ دقیقه از شبکه‌های یک، دو، شما، خبر، سحر۱، جام جم به روی آنتن رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، صفری، مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان امروز پنج شنبه در این خصوص اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته در رسانه استانی، امسال نیز حضور بی‌نظیر عزاداران حسینی در قالب دسته‌های عزاداری مختلف و مشهور استان زنجان جایگاه ویژه‌ای در شبکه‌های مختلف ملی وفراملی داشت.

صفری از پخش۲۹۹۰دقیقه برنامه زنده از ۱۱شبکه سراسری وبرون مرزی خبر داد وافزود: مراسم عزاداری دسته حسینیه اعظم به مدت ۱۰۲۰دقیقه از ۱۱شبکه یک، دو، سه، جام جم ۱، جام جم۳، سحر ۱، الکوثر، خبر، شما، قرآن و ۱۸۰دقیقه از رادیو زنجان به صورت زنده پخش شدواجرای مشترک رادیو زنجان نیز با شبکه‌های استانی اذربایجان غربی، رادیو سراسری ورادیو فصلی به مدت ۳۰ دقیقه انجام شد.

وی گفت: مراسم روزهای تاسوعا وعاشورا بمدت ۷۸۰ دقیقه بصورت زنده تحت پوشش رسانه‌ای قرار گرفت وهیات عزاداری احمدیه، فاطمیون، و مکتب الزهرا هم به صورت زنده به مدت ۲۵۰دقیقه از شبکه اشراق و ۲۱۰ دقیقه در رادیو زنجان ودسته‌های فاطمیون ومکتب الزهرا ۳۲۰ دقیقه از شبکه‌های یک، دو، شما، خبر، سحر۱، جام جم به روی آنتن رفت.

مدیرکل مرکز زنجان از پوشش همایش شیرخوارگان حسینی در ششم محرم به مدت ۲۰۰دقیقه از مصلای زنجان وپخش نماز ظهر عاشورا را ازجمله دیگر برنامه‌های زنده مرکز زنجان در این ایام اعلام کرد.

آقای صفری اضافه کرد: مراسم عزاداری دسته زینبیه اعظم به مدت ۴۶۰دقیقه از شبکه‌های دو، سه،، سحر ۱، الکوثر، خبر، شما، العالم، آموزش و اشراق به صورت زنده پخش شد.

همچنین این مراسم معنوی به مدت ۱۶۰ دقیقه از شبکه استانی صدای زنجان پخش گردید که مدت ۵۰ دقیقه از این برنامه اجرای مشترک با شبکه‌های استانی آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان ورادیو فصلی بود

صفری در پایان با اشاره به برنامه ریزی گسترده صورت گرفته در این خصوص تصریح کرد این عزاداری‌ها با ۱۹ دوربین، سه واحد سیار تلویزیونی، واحد اس. ان. جی، ۴ دستگاه ماکرویو پرتابل و دوربین پرنده و۳دستگاه کرین پوشش داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز