خبرگزاری کار ایران

رییس مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران حسینی زنجان:

مراسم عزاداری امام حسین(ع) در زنجان، نشانی از اراده ملت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۱۷

قیام عاشورا و امام حسین(ع) برای همه بشریت و آزادی خواهان جهان، پیام ایستادگی در مقابل ظلم را داشت.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم عزاداری امام حسین(ع) در زنجان، یک کار ارزشمند است و نشانی از اراده ملت در مقابله با استکبار و ظلم جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی لاریجانی، شامگاه امروز، یکشنبه(۱۱مهر) با شرکت در مراسم باشکوه عزادارای حسینیه اعظم زنجان در حاشیه عزاداری حسینیه اعظم زنجان در جمع خبرنگاران، اظ‌هار داشت: قیام امام حسین(ع) برای همه بشریت و همه انسان‌های آزادی خواه جهان پیام مقابله با ظلم را دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اهمیت قیام عاشورا، گفت: قیام امام حسین(ع) چند وجهی بود. هم روحیه آزادی و عدالت را زنده کرد، هم زمینه ساز ایجاد سعادت برای مردم بود.

لاریجانی با اشاره به مراسم‌های مربوط به امام حسین و یارانش در بین مسلمانان جهان، گفت: اجتماعاتی مانند مراسم عزاداری امام حسین(ع) و یارانش، ندای عمومی مردم جامعه است و باعثافزایش همبستگی بین مردم و ارتقاء روابط عاطفی و اجتماعی مردم در جامعه می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان عظمت عزاداری‌های زنجان، خاطر نشان شد: مراسم عزاداری امام حسین(ع) در زنجان یک کار ارزشمند است و نشانی از اراده ملت در مقابله با استکبار و ظلم جهانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در زنجان، همراه با مردم و مسئولین استان زنجان در میدان انقلاب زنجان، به سینه زنی و عزاداری پرداخت.

لاریجانی در این سفر از مرکز مهرانه زنجان نیز بازدید و از نزدیک در جریان امور خیریه انجام گرفته در این مرکز قرار گرفت و به‌عنوان عضو افتخاری این مرکز وارد این مجموعه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز