خبرگزاری کار ایران

بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۵۷۴

انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت‌ها، جوانمردی‌ها، صلابت‌ها و ایستادگی‌های مردان و زنانی است که با خون خود کاری کردند حسینی و تداوم این انقلاب نیز حاصل همت، تلاش، اراده و حضور همیشه در صحنهٔ امتی است که انقلاب را با عمق وجود باور دارند.

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
تلاقی عاشورای حسینی با سه واقعه مهم و سرنوشت ساز، تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار بی‌رحمانه دانش آموزان انقلابی و تسخیر غرورآفرین لانهٔ جاسوسی آمریکای جنایتکار در سیزدهم آبان سال‌های مختلف که هر یک در طول سال‌های متمادی نقشی ویژه در به ثمر رساندن و ادامه حیات طیبه و پربرکت انقلاب اسلامی در سراسر جهان ایفا کرده‌اند؛ الگویی ممتاز برای ملت‌های ستمدیده و مظلوم سراسر جهان در مبارزه با طاغوت و مستکبران است.

به گزارش ایلنا از زنجان، با عنایت به ویژگی‌ها و شرایط حساس مقطع کنونی و با توجه به تشدید تهدیدات جبهه استکبار و در راس آن آمریکای جنایت پیشه و رژیم جعلی صهیونیستی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، حضور آحاد ملت شریف استان در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه بسیار بااهمیت است.

ما فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان، استان شور و شعور حسینی، با تاسی از انقلاب حسینی و آموزه‌های مکتب تاریخ ساز امام حسین(ع)، ضمن اعلام حضور همه جانبه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، از مردم مکتبی و حسینی استان می‌خواهیم تا باحضور پرشور خود در این راهپیمایی بزرگ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدای انقلاب، خشم و انزجار خود را علیه سیاستهای مستکبرانه آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی ابراز دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز