خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد نذورات دهه محرم حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با ایلنا؛

خادمان جمع‌آوری نذورات حسینیه، لباس و کارت شناسایی مشخصی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۲۷۷

عزاداران حسینی از تحویل وجوه و اقلام نذری به افراد متفرقه و فاقد کارت شناسایی اجتناب کنند.

مسئول واحد نذورات دهه محرم حسینیه اعظم زنجان، گفت: گروه‌های سیار جمع‌آوری نذورات مردمی در اطراف گوسفندان زنده نذری هم حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی دربانی امروز شنبه(۱۰مهر) از فعالیت گروه‌های مختلف جمع‌آوری نذورات در این حسینه خبر داد و اظهار داشت: هشت دفتر ثابت در حسینیه اعظم مستقر هستند که شش دفتر آن در داخل محوطه حسینیه و دو دفتر هم در واحد فروش احشام فعالیت می‌کنند که البته دفترهای واحد احشام از ابتدای فروش احشام که روز حرکت دسته عزاداری است، شروع به فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵۶ گروه‌ ثابت جمع‌آوری نذورات در مسیر حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان مستقر می‌شوند، اضافه کرد: ۵۲ گروه از مجموع برادران و چهار گروه هم از خواهران هستند.

مسئول واحد نذورات دهه محرم حسینیه اعظم زنجان با اشاره به حضور هشت گروه سیار جمع‌آوری نذورات در روز هشتم محرم به هنگام حرکت دسته عزاداری تصریح کرد: این گروه‌ها در اطراف خودروهای مداحان حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه‌های سیار جمع‌آوری نذورات مردمی در اطراف گوسفندان زنده نذری هم حضور خواهند داشت.

دربانی به متحد‌الشکل بودن فرم‌های خادمان جمع‌آوری نذورات حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: این گروه‌ها همه دارای کارت شناسایی هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های ثابت جمع‌آوری نذورات در چادر‌ها مستقر می‌شوند، ادامه داد: این گروه‌ها مجهز به دستگاه‌های کارتخوان(pos) هستند.

مسئول واحد نذورات دهه محرم حسینیه اعظم زنجان با اشاره به همکاری دو بانک ملت و ملی گفت: با همکاری این بانک‌ها دو دستگاه خود‌پرداز ATM در خیابان حسینیه و همچنین محل فروش احشام مستقر شده است.

وی تاکید کرد: عزاداران حسینی از تحویل وجوه و اقلام نذری به افراد متفرقه و فاقد کارت شناسایی اجتناب کنند.

دربانی از تعریف سامانه رایگان پرداخت نذورات برای حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: سامانه ۶ #* ۷*۷۳۳* برای واریز مبالغ نذری در نظر گرفته شده است و محدوده ارائه این سرویس برای همه کشور و شماره تلفن‌های همراه اول و ایرانسل تعریف شده و داشتن شماره کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم شرط برقراری ارتباط است.

مسئول واحد نذورات دهه محرم حسینیه اعظم زنجان تعداد خادمان امور مالی حسینیه اعظم زنجان را ۳۵۰ نفر عنوان کرد و افزود: خادمان حسینیه اعظم به هیچ وجه با روش‌هایی مانند حضور در درب منازل نسبت به جمع‌آوری نذورات اقدام نمی‌کنند.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی طرح ذبح نیابتی در حسینیه اعظم زنجان افزود: عزادارانی که می‌خواهند با استفاده از طرح نیابتی نذورات خود ادا کنند می‌توانند به دفتر شماره یک واقع در مجموعه حسینیه روبه روی روابط عمومی و همچنین دفتر شماره چهار جمع آوری نذورات واقع در محل فروش احشام در کمربندی جنوبی خیابان خیام جنوبی ضلع جنوبی حسینیه مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز