خبرگزاری کار ایران

در ۱۲ روز نخست محرم؛

صدها نفر در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به صورت روزانه ویزیت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۴۳

در ۱۲ روز نخست محرم سال جاری از ساعت ۷ و ۳۰ صبح تا ۱۲ شب صد‌ها نفر در دارالشفاء حسینیه اعظم تحت درمان قرار می‌گیرند.

مدیرعامل دارالشفای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: این تعداد در ۱۲ روز نخست محرم بیش از ۸۰ پزشک و پرستار به صورت داوطلبانه در حسینیه اعظم حاضر شده و به بیماران نیازمند خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، داود وفا به رایگان بودن ویزیت پزشکان در ایام محرم اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات پزشکی و بهداشتی این مرکز درمانی در ۱۲ روز نخست محرم به صورت سه شیفت صبح، عصر وشب ارائه می‌شود.

وی تعداد کارکنان دارالشفاء و داروخانه سیدالشهدا را به صورت ثابت ۴۶ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در ۱۲ روز نخست محرم بیش از ۸۰ پزشک و پرستار به صورت داوطلبانه در حسینیه اعظم حاضر شده و به بیماران نیازمند خدمات ارائه می‌کنند.

وفا قلب و عروق، ارولوژی، ارتوپدی، چشم پزشکی، کودکان، زنان و مامایی و دندانپزشکی را از جمله خدمات پزشکی عنوان کرد که در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان به مراجعان ارائه می‌شود.

مدیرعامل دارالشفای مسجد حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه همه فعالیت‌ها و تلاش‌ها در بخش‌های مختلف حسینیه اعظم زنجان با نیت عشق به ائمه و اباعبدالله ع انجام می‌شود، ادامه داد: نمونه این تلاش‌ها همکاری چهار پزشک و دندان پزشک اهل سنت است که ازشهر سنقر به زنجان می‌آیند تا در دهه اول محرم به ارادتمندان حسینی در دارالشفاء خدمت ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز