خبرگزاری کار ایران

به یاد قاسم ابن الحسن(ع) در زنجان صورت می گیرد؛

برگزاری سوگواره «احلی من العسل»

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۵۴

دانش آموزان نوجوان زنجانی به یاد نوجوان کربلا، حضرت قاسم(ع) سوگواره «احلی من العسل» را برگزار می‌کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: برنامه متمرکز استانی این سوگواره با حضور دانش آموزان پسر متوسطه اول و دوم نواحی ۱ و ۲ و با مشارکت تشکل‌های دانش آموزی استان در روز و تاریخ مذکور در محل آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضایی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: سوگوارهٔ «احلی من العسل» با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ولایت مداری، تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی استکبار ستیزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مهدویت، برگزار می‌شود.

رضایی افزود: در این برنامه دانش آموزان جوان و نوجوان مدارس استان همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، مورخ ۱۰ آبان، مصادف با هفتم محرم الحرام، هم نوا با حضرت قاسم بن الحسن(ع) بانگ لبیک یا حسین(ع) سر می‌دهند.

رضایی در پایان ادامه داد: برنامه متمرکز استانی این سوگواره با حضور دانش آموزان پسر متوسطه اول و دوم نواحی ۱ و ۲ و با مشارکت تشکل‌های دانش آموزی استان در روز و تاریخ مذکور در محل آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز