خبرگزاری کار ایران

در پی سفر رئیس دولت تدبیر و امید به استان زنجان صورت گرفت؛

قدردانی شورای هماهنگی اصلاح طلبان زنجان از سفر رییس جمهوری به استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۷۵

شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان زنجان با صدور اطلاعیه ای از سفر کاروان تدبیر و امید به استان زنجان و استقبال گسترده مردم از رییس جمهوری و هیات همراه در این سفر قدردانی کرد.

در قسمتی از این این اطلاعیه آمده است: هفته گذشته در آخرین روز ماه مهر، باغ مهربانی مردم استان‌مان در استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی و هیئت «دولت تدبیر و امید»، شکوفه‌ها داد و فضای جامعه را از عطر خوش همراهی و همگامی برای ساختن فرداهای بهتر، معطر کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سپاسگزاریم از زنان، مردان، جوانان و نوجوانانی که از نقاط مختلف استان به میل و اراده خود و با درک درست از اوضاع کنونی کشور در ورزشگاه کارگران زنجان حاضر شده و همایشی آگاهانه، گسترده و چشمگیر را رقم زدند.

یقین داریم شرکت کنندگان در مراسم استقبال، دل در گرو حمایت از دولت داشته‌اند تا در سایه چنان حمایت و پشتگرمی مؤثری، شاهد استانی آباد، آزاد و پیشرفته باشیم.

سپاسگزاریم از جناب آقای دکتر روحانی و هیئت محترم دولت که سختی‌های سفر را به جان خریده، برای دیدار با مردم فهیم استان، شنیدن مشکلات و توجه به مطالبات آنان، اتخاذ تصمیمات مهم با تکیه بر مشاهدات عینی و بررسی‌های میدانی و دمیدن روحی تازه در کالبد توسعه استان، عازم زنجان شدند و یک روز فوق العاده پرفایده و پرکاری را در اذهان زنجانی‌ها، به یادگار گذاشتند.

قدردانی می‌کنیم از استاندار گرانقدر، امام جمعه بزرگوار زنجان و همه آنانی که با کوشش‌های صادقانه و خالصانه خود زمینه ساز و همکار انجام این سفر تحرک آفرین و دستاوردساز بوده‌اند.

واقعیت این است که توسعه استان تنها با تجمیع اراده و تلاش تمامی نیروهای تأثیرگذار فارغ از گرایشات سیاسی رقم خواهد خورد که نتایج خوشایند آن تمامی شهروندان ساکن استان را شامل خواهد شد، پس چه نیکوست که «دست در دست هم دهیم به مهر / میهن خویش را کنیم آباد»

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، ایجاد و تقویت دانشکده‌های صنعتی، دو بانده کردن مسیر ریلی زنجان - قزوین، تبدیل استان به یکی قطب‌های صنعت برق، الکترونیک و آی تی کشور، توسعه کشاورزی مدرن با بهره گیری از شیوه آبیاری مدرن در مساحت ۲۵۰۰۰ هکتاری، خارج ساختن پتروشیمی استان از بن بست به ارثرسیده از دولت قبلی و توسعه آن با تزریق فاینانس ۲۶۵ میلیون یورویی معادل ۱۰۹۰۴۷۵۰۰۰۰۰۰ تومان، گاز رسانی به ۳۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار، اجرای ۷۱ پروژه طی سال‌های ۹۳ و ۹۴ با اعتباری بالغ بر ۳۸۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان، زمانی که با همت بلند مدیریت عالی استان و نیز بخش‌های مربوطه، ابعاد اجرایی به خود بگیرد و به نتایج هدفگذاری شده خود نائل آید، چهره اقتصادی و اجتماعی استان زنجان به طور قابل ملاحظه‌ای متحول خواهد شد.

پروژه‌های بزرگ فوق الذکر که در چارچوب اهداف، برنامه‌ها و مبتنی بر حمایت‌های ریاست محترم جمهور و با اعمال مدیریت و رایزنی‌های ستودنی و اثربخش استاندار محترم جناب آقای جمشید انصاری که خود فرزند شایسته این خطه نام آور است، در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفته و در جریان سفر مهم دکتر روحانی به استان به استحضار استقبال کنندگان و مردم استان شریف رسیده، در صورت تأمین و تخصیص به موقع منابع مالی، برنامه ریزی و زمانبندی دقیق و کنترل حرفه‌ای پروژه‌ها توسط مجموعه مدیریتی دارای مهارت، تجربه و توانمندیهای لازم، استان را در وادی توسعه متوازن و رشد اقتصادی چندین گام جلو‌تر خواهد برد.

البته ما نیز همراه با مردم و به عنوان یکی از ارکان جامعه مدنی، تحقق برنامه‌های این سفر را مطالبه و روز شماری خواهیم کرد و در مواقع لزوم نقطه نظرات خود را که می‌تواند به تسریع و یا بهتر اجرا شدن پروژه‌ها کمک نماید، مطرح ساخته و سر رسید به ثمر نشستن پروژه‌ها را یادآوری خواهیم کرد.

در پایان امیدوارم مسئولان عالی استان به ارزیابی دقیق برنامه‌های این سفر پرداخته و بازخوردهای لازم را از مردم، گروه‌های مرجع «سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی» و صاحب نظران حوزه‌های مختلف، با مکانیزم‌های مناسبی دریافت داشته و برای سفرهای بعد نقاط قوت را فزون‌تر ساخته و نقاط ضعف احتمالی را با بکارگیری تدبیر و راهکارهای سنجیده برطرف کنند.

آنچه بیش از پیش در سفرهای آتی باید بدان توجه خاص کرد، ایجاد تحولات مثبت‌تر در برنامه‌های سفر ریاست محترم جمهور، با هدف فراهم کردن فرصت‌های بیشتر برای گفتگوی رودررو و بدون واسطه نمایندگان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی، نهادهای مدنی، مطبوعات و به ویژه نمایندگان مجموعه‌های سیاسی حامی دولت با رئیس محترم جمهور است که می‌تواند بیش از هر روش دیگری در مبادله اطلاعات و نقطه نظرات دست اول و نیز تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیریهای دولت مثمر ثمر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز