خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم زنجان:

تبیین هشت راهبرد اصلی آموزش متوسطه نظری استان در سال تحصیلی جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۶۷

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم، گفت: امیدواریم همه کیفیت بخشی را باور داشته و ملزم به تحقق آن باشیم و با علاقه و دانش و مهارت کافی، در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور عزیزمان ایران و نیز عملی شدن استراتژی وزیر محترم آموزش و پرورش که همانا کیفیت بخشی آموزشی است، اقدام‌های اثر بخش و کارآمدی را برداریم.

به گزارش ایلنا از زنجان، جلیل آقاجانلو، رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: مهم‌ترین برنامه آموزش متوسطه دوره دوم استان، کیفیت بخشی آموزشی است چرا که با رسیدن به این مهم شاهد تعالی آموزش و پرورش آینده سازان ایران اسلامی خواهیم بود.

آقاجانلو، اجرای برنامه تعالی مدیریت در ۳۰ دبیرستان دوره دوم را اولین راهبرد این اداره دانسته افزود: طرح تعالی مدیریت آموزشی، علمی‌ترین روش برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های علمی – آموزشی مدرسه است که در آن از بهترین مدل‌های کیفیت بخشی استفاده شده است.

آقاجانلو ادامه داد: سنگ بنای این طرح امسال گذاشته می‌شود که اجرای موفق آن در گرو تغییر رویکرد و نگرش مدیران می‌باشدکه نهایتا کیفیت بخشی را معنا خواهد داد.

این مقام مسؤول، ارتقای دانش مدیریتی مدیران مدارس، انجام بازدیدهای دوره‌ای مدیران از مدارس و مناطق استان، تقویت نظارت تخصصی و فرآیندی، برنامه ریزی برای تحقق شاخص‌های آموزشی و توافقنامه وزارتی، توجه به دروس هدف و المپیادهای علمی و کنکور، توسعه مشارکت اولیا و همکاران و دانش آموزان در فرآیند یاددهی - یادگیری، ارتقای بهره وری ارکان مدرسه، به‌ویژه شورای معلمان مدارس و نهادینه سازی فعالیت‌ها توام با برنامه‌های اولویت دار و مکمل و پیوستاری را از دیگر راهبردهای اصلی آموزش متوسطه دوره دوم استان در سال تحصیلی جدید دانسته و افزود: همهٔ این راهبرد‌ها برای تحقق برنامه محوری و اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان، یعنی کیفیت بخشی آموزشی است که تلاش می‌کنیم تا با تحقق این راهبرد‌ها بتوانیم زمینه آموزش و پرورش مطلوب فرزندان ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم سازیم.

آقاجانلو در پایان گفت: امیدواریم همه کیفیت بخشی را باور داشته و ملزم به تحقق آن باشیم و با علاقه و دانش و مهارت کافی، در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش کشور عزیزمان ایران و نیز عملی شدن استراتژی وزیر محترم آموزش و پرورش که همانا کیفیت بخشی آموزشی است اقدامهای اثر بخش و کارآمدی را برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز