خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال تحصیلی؛

استقبال از دانشجویان جدیدالورود در پیام نور سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۰۱

دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه با برگزاری برنامه‌های متنوع از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه استقبال کرد.

راه اندازی باجه صحت پذیرش و تایید مدارک، جهت بررسی و راهنمایی‌های ثبت نام اینترنتی و رفع نواقصی، ایجاد باجه تاییدیه تحصیلی و ثبت نام اینترنتی، تشکیل پرونده فیزیکی، صدور کارت دانشجویی و ایجاد باجه کتاب ترم اولی‌ها از جمله اقدامات دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه در استقبال از دانشجویان جدیدالورود بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، واحد سلطانیه با راه اندازی فرآیند ثبت نام و اجرای برنامه‌های مختلف۶۵ درصد از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه را پذیرش کرد.

راه اندازی باجه صحت پذیرش و تایید مدارک جهت، بررسی و راهنمایی‌های ثبت نام اینترنتی و رفع نواقصی، ایجاد باجه تاییدیه تحصیلی و ثبت نام اینترنتی، تشکیل پرونده فیزیکی، صدور کارت دانشجویی و ایجاد باجه کتاب ترم اولی‌ها از جمله اقدامات دانشگاه پیام نور واحد سلطانیه در استقبال از دانشجویان جدیدالورود بود.

از دیگر برنامه‌های فرهنگی واحد سلطانیه عضو گیری بسیج دانشجویی از علاقمندان، ارسال پیامک تبریک به دانشجویان جدیدالورود، اهدا بسته‌های فرهنگی و کتابچه مردان آسمانی شهر من و پرنیان حجاب به دانشجویان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز