خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خبرداد:

گاز زنجان میزبان چهارمین نشست کارگروه روسایHSE شرکت‌های گاز استانی شمال غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۱۰۴

روسای امور HSE و واحدهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در نشستی تخصصی به میزبانی گاز زنجان؛ به بحثو تبادل نظر پرداختند.

رییس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در این نشست ۲ روزه تجارب روسای امور در مورد عملکرد واحدهای مربوطه و اقدامات انجام شده با محوریت دوره تناوب اندازه گیری عوامل زیان آور و چگونگی آن، دوره زمانی و چک لیست‌های بازدید از ایستگاه‌های تقلیل فشار و پروژه‌های اجرایی و بوسنجی شبکه گاز شهری بین چهار استان، بررسی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مصطفی سلطانی در این نشست تخصصی با بیان اینکه روسای امور همچین به بحثو بررسی درباره سرفصل‌های تخصصی مندرج در دستور کار پرداختند، گفت: ارائه تفاهم نامه طراحی شده توسط شرکت گاز استان زنجان با سازمان نظام مهندسی استان و بررسی نحوه معاینات دوره‌ای پیمانکاران با وحدت رویه بین چهار استان را از دیکر مباحثمورد بررسی دراین نشت عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه این جلسات با هدف به اشتراک گذاشتن دانش فنی و ارائه موارد کاربردی بین اعضا به صورت فصلی و مستمر در استان‌های اعضای کارگروه برگزاری می‌شود؛ از تاکید هر چهار استان در تشکیل جلسات تبیین شاخص‌های ارزیابی عملکرد HSE شرکت‌ها توسط امور HSE ستاد خبر داد.

سلطانی اظهار داشت: تعامل و همکاری واحد HSE شرکت گاز استان زنجان با سایر شرکت‌های گاز استانی، تاثیری به سزا در هر چه بهتر اجرا شدن دستوالعمل‌های این واحد خواهد داشت و امیدواریم با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر و با استفاده از تجربیات سایر استان‌ها با وحدت رویه، در ادمه مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی گامهای موثری برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز