خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان:

عزاداری زنجانی‌ها، الگویی برای سایر شهرها شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۹۶

عزاداری زنجانی‌ها، نمایش وحدت است و الگویی برای سایر شهرها شده است.

شهردار زنجان گفت: دسته‌های عزاداری در نزدیک کردن قلوب مردم، نقش به‌سزایی دارند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین امروز در مراسم تجلیل از خادمان و پیرغلامان امام حسین(ع) اظهار کرد: پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) زنجانی الگو سایرین در کشور شده‌اید.

وی با اشاره به مقام و منزلت شهر زنجان در عزاداری امام حسین(ع) افزود: این مقام شهر ما با تلاش و همت مادحین اهل بیت(ع) سینه به سینه به نسل جوان رسیده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه هنوز من که دوران کودکی و نوجوانی خود را در زنجان گذرانده‌ام صدای حسین حسین در گوش من طنین انداز است، تصریح کرد: مداحان کار بسیار با شور و احساس طنین شور حسینی را در زنجان به صدا در می‌آورند.

وی به دسته بزرگ عزاداری‌ها به ویژه دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: این دسته‌های عزاداری در نزدیک کردن قلوب مردم نقش بسزایی دارند.

امین خاطر نشان کرد: دین ما و تشیع ما و ستاره آن حضرت امام حسین(ع) برای ما وحدت آفرین بوده‌اند.

این مراسم با حضور فخرالدین رستمی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر و رزاق محمدی رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر و سید سعید صفوی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار شد.

مادحین اهل بیت(ع) در این مراسم موارد مشکلات خود را در یک فضای صمیمی با شهردار و اعضای شورای شهر در میان گذاشتند.

در خاتمه این مراسم از پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) زنجان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز