خبرگزاری کار ایران

در راستای ترویج صرفه جویی در مصرف آب:

حضور مروجین مصرف بهینه آب در دبستان غیرانتفاعی فرزانگان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۴۵

مروجین مصرف بهینه آب در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب در دبستان غیرانتفاعی فرزانگان حضور یافتند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: هم اکنون با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افت سطح آب‌های زیرزمینی بهترین راهکار برای گذر از بحران صرفه جویی در مصرف آب است.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا شکوری، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، به اهمیت صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: سنین کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای آموزش می‌باشد که ما هم از این فرصت استفاده کرده و برای نهادینه کردن مصرف و آموزش صرفه جویی آب بهره می‌بریم.

وی افزود: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش استان برای ارتباط بیشتر و مطلوب‌تر با دانش آموزان و ارائه آموزشهای لازم به آن‌ها امضاء شده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به وضعیت بحرانی آب در سطح کشور و به طبع آن در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: هم اکنون با توجه به کاهش بارندگی‌ها و افت سطح آب‌های زیرزمینی بهترین راهکار برای گذر از بحران صرفه جویی در مصرف آب می‌باشد.

این مراسم با ارائه توضیحات مهندس داود رستمخانی معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان زنجان در خصوص اهمیت و روند تولید و توزیع آب و پرسش و پاسخ توسط دانش آموزان و توزیع بسته‌های فرهنگی دربین آنان، به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز