خبرگزاری کار ایران

در سفر رئیس جمهوری به استان زنجان پی‌گیری می‌شود؛

استاندار زنجان: تعیین تکلیف پروژه‌های در حال اجرا استان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۵۵۷

هواپیمای حامل رئیس جمهور راس ساعت ۹.۳۰ روز چهارشنبه وارد فرودگاه زنجان شده و در ورزشگاه کارگران این شهر سخنرانی می‌کند.

استاندار زنجان، تعیین تکلیف پروژه‌های در حال اجرا، بررسی مشکلات استانی و گاز رسانی روستایی از مهمترین اولویت‌های سفر رئیس جمهوری به این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، شامگاه دوشنبه(۲۸مهر) در آستانه سفر دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور به استان زنجان در جمع خبرنگاران، افزود: هواپیمای حامل رئیس جمهور راس ساعت ۹.۳۰ روز چهارشنبه وارد فرودگاه زنجان شده و در ورزشگاه کارگران این شهر سخنرانی می‌کند.

استاندار زنجان، با اشاره به برنامه‌های بعداز ظهر روز چهارشنبه رئیس جمهور در استان زنجان تصریح کرد: در بعد از ظهر چهارشنبه شاهد برگزاری جلسه و دیدار روحانیون و ایثارگران استان زنجان با رئیس جمهورخواهیم بود.

استاندار زنجان، برنامه بعدی رئیس جمهوری در زنجان را مذاکره با فعالان اقتصادی برای توسعه و سرمایه‌گذاری استان اعلام کرد.

دیدار با نخبگان استان، بازدید از طرح‌ها و حضور در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

وی، تفاوت اساسی این سفر را با سفرهای دولت‌های قبلی در استان‌ها اتخاذ تدابیر برای جمع‌آوری درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردمی از طریق سامانه سامد یا خط تلفن شماره ۱۱۱ بدون پیش کد و هزینه عنوان کرد و گفت: این درخواست‌ها ضبط و برای بررسی و پیگیری بیشتر در طول سفر رئیس جمهور به استان و بعد از آن خواهد بود.

انصاری گفت: رئیس جمهور روز پنج شنبه بعد از مصاحبه خبری با خبرنگاران، استان زنجان را به قصد تهران ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز