خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان خبرداد:

تماس ۳۵۳۸ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۶۳

۳ هزار و ۵۳۸ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان تماس برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کرده‌اند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، گفت: سد معبر و جمع آوری و نصب مورد بعدی بیشترین تماس شهروندان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد مرادی امروز با بیان این مطلب، اظهار کرد: این آمار مربوط به یکسال گذشته بوده است که سامانه ۱۳۷ به صورت اتوماسیون فعالیت می‌کند چرا سامانه ۱۳۷ قبل از این هم وجود داشته است.

وی افزود: حدود یک سوم این تماس‌ها با ۹۲۲ مورد مشکل آسفالت و جدول بوده است که توسط شهروندان در این سامانه مطرح شده است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با بیان اینکه ۴۹۲ مورد از تماس‌ها‌ برای جمع‌آوری زباله و نظافت انجام شده است، تصریح کرد: سد معبر و جمع آوری و نصب مورد بعدی بیشترین تماس شهروندان را به خود اختصاص داده است.

وی مرمت و تعمیر را از دیگر موارد تماس شهروندان با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ عنوان کرد و گفت: مشکلات حیوانات موذی نیز یکی دیگر از موارد مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ است.

مرادی خاطر نشان کرد: آب گرفتگی، مشکلات پارک‌ها، ساخت و ساز‌ها، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، درختان، نامگذاری معابر و کوچه‌ها و غیره از دیگر مشکلات مطرح شده در سامانه ۱۳۷ بوده است.

وی بیان کرد: تقدیر وتشکر از فعالیت‌های شهرداری و درخواست راهنمایی برای دریافت خدمات شهرداری از دیگر موارد مطرح شده در این سامانه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز