خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم معارفه رئیس آموزش و پرورش سجاسرود:

توجه به معلم، توجه به تعلیم و تربیت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۳۶

هر گونه تغییر و تحول در آموزش و پرورش باید برنامه ریزی شده و کارشناسی شده باشد و همه عوامل نیز باید خود را با تغییرات وفق دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همه عوامل و عناصر باید دست به دست هم بدهند و آموزش و پرورش را در این امر خطیر یاری دهند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مراسم تودیع و معارفه رییس آموزش و پرورش منطقه سجاسرود با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، جمعی ازمسئولین استانی، شهرستانی و منطقه، روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق چهارگانه شهرستان خدابنده و مدیران مدارس در سالن اجتماعات دبیرستان کاردانش سمیه شهر سجاس برگزار شد.

مرتضی تمجیدی در این مراسم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: توجه به معلم توجه به تعلیم تربیت است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، یاد دادن تفکر به دانش آموزان بزرگ‌ترین و بالا‌ترین خدمت معلمان به دانش آموزان است.

وی دشوار‌ترین و بزرگ‌ترین مسئله انسان‌ها را مسئله تعلیم و تربیت ذکر کرد و افزود: همه عوامل و عناصر باید دست به دست هم بدهند و آموزش و پرورش را در این امر خطیر یاری دهند.

تمجیدی آموزش و پرورش مطلوب را آموزش و پرورش کارآمد و پویا دانست و گفت: با تغییر و تحولات در نظام آموزشی در قالب تحول بنیادین و برنامه درس ملی و سایر تغییرات در زمینه‌های مختلف بایستی آموزش و پرورش را به سمت آموزش و پرورش کاربردی رهنمون سازیم.

وی افزود: هر گونه تغییر و تحول در آموزش و پرورش باید برنامه ریزی شده و کار‌شناسی شده باشد و همه عوامل نیز باید خود را با تغییرات وفق دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان سخنان خود بر استفاده از خرد جمعی در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

عبداله غلامعلی خمسه بخشدار بخش سجاسرود نیز در این مراسم به نقش تاثیر گذار فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و گفت: فرهنگیان فرهیخته در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها نقش موثر و کارآمد دارند.

بخشدار سجاسرود نیز ضمن تقدیر از نقش آموزش و پرورش در جامعه پذیری و مهارت آموزی دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش با انتقال ارزش‌ها، نگرش‌ها و هنجار‌ها به دانش آموزان، مهم‌ترین نقش را در توسعه پایدار جامعه ایفا می‌کند.

در پایان این مراسم ضمن تکریم و تجلیل از زحمات نجم الدین رفیعی رئیس قبلی این اداره، عباس محمدی به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش سجاسرود معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز