خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماه نخست سال جاری؛

پیگیری۱۰۰ مورد از مشکلات مردمی در حوزه منابع طبیعی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۹۲

در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امور مراجعان به منابع طبیعی استان زنجان طی۶ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ نفر از مردم در دیدار با مدیر کل مشکلات و مسایل خود را در ارتباط با منابع طبیعی، اراضی ملی و آبخیزداری در میان گذاشتند.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان، گفت: طی۳ ماهه نخست سال ۶۰ نفر از مردم دیدار با مدیر کل مسایل و مشکلات خود را برای بررسی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بتول علی پناهی، امروز شنبه با اعلام این خبر گفت: در این دیدار‌ها، مسایل مربوط به پروانه چرا در منطقه اولن دلبر، اراضی هتل بزرگ، تفکیک مراتع، جریمه مازاد دام و واگذاری استعلام مطرح شده است.

وی ادامه داد: بازپرداخت وام مرتعداری و استعلام جهت طرح مرغداری از دیگر موارد مطرح شده در ملاقات‌های مردمی با مدیر کل بوده است.

علی پناهی، درباره جزییات ملاقات‌های مردمی مرداد مدیر کل امسال عنوان کرد: تخفیف مجازات، واگذاری اراضی ملی و زمین مجوز ساخت بنا، اقساط جریمه، پروانه چرا، سینه کارمعدن سرب و مس و انتقال سند نیز جزو موارد مطرح شده در این ملاقات‌ها بوده است.

واگذاری طرح توریستی، اعلام ملی شدن اراضی، معدن چپقلو، تمدید واگذاری، پاسخ به استعلام‌ها و بازپرداخت وام مرتعداری جزو موارد مطرح شده در ملاقات‌های مردمی مدیر کل در شهریور بوده است.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان، با اعلام اینکه روزهای یکشبه هر هفته زمان دیدارهای مردمی با مدیر کل تعیین شده، ادامه داد: علاوه بر این در سایر روزهای هفته نیز مردم می‌توانند مشکلات خود را با مدیر کل مطرح کنند.

طی۳ ماهه نخست سال ۶۰ نفر از مردم دیدار با مدیر کل مسایل و مشکلات خود را برای بررسی مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز