خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید قربان صورت می‌گیرد؛

برپایی ۱۰۸ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۱۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از استقرار ۱۰۸ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان، همزمان با عید قربان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان, گفت: همچنین در مساجدی که نماز عید قربان اقامه می‌شود، نیز نذورات مردم خیر و مومن استان جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته نذورات قربانی در استان، همزمان با عید قربان جمع‌آوری خواهد شد.


وی با اشاره به اینکه در این راستا پایگاه‌های این نهاد روز عید قربان در استان دایر خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های قبلی این پایگاه‌ها در سطح میدان احشام، مراکز فروش دام زنده و میادین شهرها استقرا خواهند داشت.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در دفاتر کمیته امداد استان نیز نذورات مردمی جمع‌آوری خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در مساجدی که نماز عید قربان اقامه می‌شود، نیز نذورات مردم خیر و مومن استان جمع‌آوری می‌شود.


این مسئول با بیان اینکه جمع‌آوری نذورات قربانی، صرف محدود به جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیست، افزود: مردم استان می‌توانند، نذورات خود را به صورتوجه نقد به شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ سیبای این نهاد نزد بانک ملی واریز کنند.


وی با اشاره به اینکه امسال در مجموع ۱۰۸ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در استان دایر خواهد شد، اضافه کرد: این پایگاه‌ها در سطح معابر میادین احشام، مساجد و مراکز نیکوکاری استقرا پیدا می‌کنند.


بنا به اعلام معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان سال گذشته و در روز عید قربان ۳۴۸ میلیون ریال کمک و نذورات قربانی در استان زنجان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز