خبرگزاری کار ایران

طی روزهای آینده ازطریق راه آهن شمال غرب کشور صورت می گیرد؛

گردشگری خارجی با قطاردر ایران رونق می گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۴۶

طی روزهای آینده، راه آهن شمال غرب کشور شاهد جابجایی تورهای خارجی خواهد بود.

مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور، گفت: تورهای گردشگری کشورهای مجارستانی، رومانی، بلغارستانی و ترکیه‌ای ۱۸مهرماه وارد ایستگاه زنجان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رضا قربانی، مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور، امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت: طی روزهای آینده راه آهن شمال غرب کشور شاهد جابجایی تورهای گردشگری خارجی خواهد بود.

قربانی با بیان اینکه این تورهای گردشگری خارجی، در دو تور و گروه ۷۸ نفری وارد ایران می‌شوند، گفت: این گردشگران خارجی در طول سفر خود از اماکن گردشگری، دیدنی، تاریخی ومذهبی شهرهای مختلف ایران بازدید خواهند کرد.

مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور با اشاره به اینکه از فردا شاهد جابجایی تورهای گردشگران خارجی در ایران از طریق راه آهن شمال غرب کشور خواهیم بود، افزود: اولین تور گردشگری خارجی با همکاری شرکتهای بخش خصوصی ایران اقدامات مطلوب دراین زمینه انجام خواهند داد.

قربانی، در این خصوص یادآورشد: مسافران و گردشگران خارجی کشورهای مختلف دنیا، از فردا گردشگری خود را از استانبول کشور ترکیه شروع و با گذر از شهرهای درمسیر خطوط ریلی شهرهای شمال غرب، وارد تهران می‌شوند.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه تور دوم از مجارستان به صورت هوایی وارد تهران و در راه برگشت از طریق خطوط ریلی گردشگری ایرانی را تجربه خواهند کرد، تصریح کرد: تورکشورهای مجارستانی، رومانی، بلغارستانی و ترکیه‌ای ۱۸مهرماه و وارد ایستگاه زنجان خواهد شد.

قربانی، ورود تور بعدی را ۳۰‌ام مهر ماه به مدت ۱۳ روز عنوان کرد وگفت: دراین مدت گردشگران خارجی از شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، تهران، کرمان و مشهد دیدن خواهند کرد.

وی ملیت مسافران خارجی گردشگری را دراین تور از کشورهای استرالیا، آمریکا، هلند، سوئد، دانمارک، آلمان؛ فرانسه، سوئیس، ومجارستان عنوان کرد و گفت: این تور در اول آبان وارد زنجان می‌شوند.

مدیر کل راه آهن شمال غرب کشوردر پایان خبر از رایزنی برای ورود تور آلمانی نیز داد و گفت: با ورود تورهای خارجی گردشگری از طریق خطوط ریلی شاهد جذب گردشگری مطلوب از طریق خصوط ریلی منطقه شمال غرب کشور خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز