خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف بیش از ۴۸۷کیلوگرم مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۱۵

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از ۴۸۷کیلوگرم انواع موادمخدر طی شش ماه گذشته در این استان خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: در شش ماه اول سال جاری با تلاش‌های انجام شده ۱۷باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان شناسایی و متلاشی و از آن‌ها انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ مراد جعفری، امروز دوشنبه(۷مهر) با اعلام این خبراظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر از ابتدای سال جاری طرح‌های برخورد با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر را با جدیت اجرا کرده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

وی یادآورشد: کشفیات موادمخدر طی این مدت در استان زنجان ۵۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

جعفری تصریح کرد: مواد مخدر علاوه بر زیان‌های انسانی و مادی زمینه ساز بسیاری از جرایم در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه اول سال جاری با تلاش‌های انجام شده ۱۷باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان شناسایی و متلاشی و از آن‌ها انواع مواد مخدر کشف شد.

جعفری در پایان با بیان اینکه بیشترین موادمخدر کشف شده از نوع تریاک، حشیش و شیشه بوده است، گفت: طی این مدت یک هزار و ۷۱۵نفر قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر دستگیر و ۲۶۸دستگاه خودرو مته‌مان توقیف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز