خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس در شرکت گاز استان زنجان با محوریت فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۰۳

هفته دفاع مقدس، یادآور جلوه‌های غرورآفرینی از استقامت، پایداری و بیداری دلیر مردان ایران اسلامی است که در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشتند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، گفت: تبیین تجلی جاذبه‌های دوران دفاع مقدس، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دارد که با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سی و چهارمین سالگشت هفته دفاع مقدس؛ در صدد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ مدافعان دفاع مقدس برآمدیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، نادر رابطی امروز با اعلام این خبر، با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول این هفته افزود: حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام و گلباران مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده شهید منتجبی از شهدای منتسب به شرکت گاز استان زنجان، اهدای خون توسط کارکنان خدوم این شرکت، اجرای مسابقه کتبی با عنوان «مسابقه فرهنگی هفته دفاع مقدس»، فضا سازی ساختمان مرکزی و نواحی با نصب بنر، تمثال و عکس شهداء و پخش آهنگ و سرودهای متناسب با این هفته و اعلام عناوین روزهای هفته دفاع مقدس، از جمله اقدامات لازم برای اشاعه فرهنگ غنی شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جلوه‌های غرورآفرینی از استقامت، پایداری و بیداری دلیر مردان ایران اسلامی است که در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: در تبیین تجلی جاذبه‌های دوران دفاع مقدس، تأثیر بسزایی در مقابله با جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دارد که با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سی و چهارمین سالگشت هفته دفاع مقدس؛ در صدد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شامخ مدافعان دفاع مقدس برآمدیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم بازسازی نمادین عملیات بدر در طول هفته دفاع مقدس در زنجان و حضور پر شور همشهریان عزیز در این مراسم مواجه بوده است افزود: شرکت گاز با تامین بخشی از اقلام پذیرایی اقلام پذیرایی بازدید کنندگان توفیق حضور و خدمت به شهروندان زنجانی را در این مراسم داشته است.

رابطی با بیان اینکه برگزاری برنامه کوهپیمایی خانوادگی به ماسوله با توجه به سختی شرایط کاری در این شرکت، با پیگیری امور ورزش برگزار شد ه است تصریح کرد: در این زمینه سعی شده تا با فراهم کردن فضای ورزشی و تحرک بین کارکنان، به وظیفه خود در حفظ شادابی آنان عمل کند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در پایان؛ دفاع مقدس را گنجینه‌ای گران‌ب‌ها از هویت واقعی ملت ایران دانست و بر ضرورت شناخت و تبیین دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز