خبرگزاری کار ایران

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت آب منطقه‌ای زنجان صورت گرفت؛

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۲۵۲

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ایثارگران، مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های صنعت آب و برق استان زنجان به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای زنجان در اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، گفت: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم عراق با حمایت آمریکا و همدستانش به ایران اسلامی حمله کرد. رزمندگان و بسیجیان جان برکف با ایمان راسخ و اعتقاد قلبی و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با حمایت‌های مردمی توانست ۸ سال جنگ تحمیلی قدرت‌ها را از بین ببرد و با رشادت ایثارگران و رزمندگان به پیروزی نهایی برسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این مراسم امیر حمیدنیا، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم عراق با حمایت آمریکا و همدستانش به ایران اسلامی حمله کرد رزمندگان و بسیجیان جان برکف با ایمان راسخ و اعتقاد قلبی و با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با حمایتهای مردمی توانست ۸ سال جنگ تحمیلی قدرت‌ها را از بین ببرد و با رشادت ایثارگران و رزمندگان به پیروزی نهایی برسد.

حمیدنیا با بیان اینکه قبل از انقلاب در استان زنجان هیچگونه تاسیسات منابع آبی وجود نداشت اما حالا به برکت انقلاب اسلامی و ایثارگران شاهد بهره برداری چندین سد و تاسیسات آبی مدرن در استان هستیم که مردم عزیز از نعمت این طرح‌ها بهره‌مند هستند.

دومین سخنران این مراسم، منصور اسکندری، استاد حوزه و دانشگاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: رژیم عراق با تمام امکانات نظامی تا دندان مسلح که از استحکام بالای نظامی برخوردار بود با حمایت آمریکا به انقلاب اسلامی نوپای ایران حمله کرد گرچه قدرت نظامی کم بود اما بصیرت الهی، عزت نفس و ایمان قاطع به خدای یگانه و رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره)، نقش روحانیت اخلاص ایثارگران، توانست جنگ تحمیلی ۸ ساله با حمایت غرب و شرق علیه ایران را نابود کرد و رزمندگان دلیر و شجاع انقلاب اسلامی به پیروزی رسیدند.

در ادامه مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اعم از؛ خاطره گویی دوران دفاع مقدس توسط سردار خلبان واعظی یکی از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، سرودن اشعار حماسی توسط شاعر اهل بیت(ع) استاد حاج ولی اله کلامی و در پایان مسابقه ویژه هفته دفاع مقدس برگزار شد و به قید قرعه به ۱۶ نفر از برندگان جوائزی اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز