خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

رویکرد حراست، فرهنگی و دانش بنیان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۹

هدف این مجموعه نه دخالت و پرونده سازی، بلکه حل مسائل و مشکلات و رفع موانع پیش روی همکاران است.

رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: درهای حراست به روی همه باز است و هدف این مجموعه نه دخالت و پرونده سازی، بلکه حل مسائل و مشکلات و رفع موانع پیش روی همکاران است.

به گزارش ایلنا از زنجان، نعمت ا… محمدی در جلسه معارفه کار‌شناس حراست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، مبنای کار حراست را اعتدال، میانه روی و دوری از افراط و تفریط دانست.

در این جلسه که روز یکشنبه، ۲۳ شهریور، در محل سالن کنفرانس اداره ناحیه یک برگزار شد، رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش بنای کار حراست را بر اعتدال و میانه روی و دوری از افراط و تفریط ذکر کرد.

وی با اشاره به مقام والای معلم بر تکریم کلیه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: محور کار ما بایستی خشوع، خضوع، صداقت و اخلاص در برابر خداوند متعال باشد.

محمدی حراست را جزئی از بدنه آموزش و پرورش اعلام و آن را حامی و محرم مسائل و مشکلات همکاران ذکر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و جامعه دینی را در گرو همکاری همه فرهنگیان اعلام کرد.

محمدی اضافه کرد: درهای حراست به روی همه باز است و هدف این مجموعه نه دخالت و پرونده سازی بلکه حل مسائل و مشکلات و رفع موانع پیش روی همکاران است.

وی امر مشاوره دهی برای مدیران آموزش و پرورش در انتخاب شایسته افراد را یادآور شد و بر عمل به وظایف قانونی حراست تاکید کرد.

محمدی بر لزوم پرهیز از دخالت‌های بیجا و ایجاد سوء تفاهم و فاصله از همکاران تاکید و رسالت حراست را امین و یار و حامی معلمان در برابر مشکلات دانست.

در پایان این جلسه داود حسنی به عنوان کار‌شناس حراست ناحیه یک معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز