خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره " گناهان زبانی " تا پایان شهریور تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۹۶

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» از سوی دبیرخانه جشنواره تا ۳۱ شهریورماه سال جاری تمدید شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود و زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان همزمان با(۲۰ مهرماه) سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست هنرمندان و علاقمندان به شرکت در دومین جشنواره قرآنی گناهان زبانی، دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ماه سالجاری تمدید کرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره تا تاریخ ذکر شده می‌توانند آثار خود را ارسال کنند، افزود: یادآور می‌شود این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» نیز به صورت منطقه‌ای ویژه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، اردبیل، همدان، کردستان، قزوین، قم، البرز، گیلان، تهران و زنجان با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احدایثبرگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره در سه بخش هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری و شعر طنز برگزار می‌شود و جمال رحمتی، همایون اسعدیان و ناصر فیض به ترتیب دبیران علمی این سه بخش جشنواره هستند.

تشویق و ترغیب هنرمندان به منظور غنای آثار خود با استفاده از قرآن و منابع قرآنی، آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی‌شناسی به عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی از اهداف مهم این جشنواره است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و مقررات جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به آدرس www. artzanjan. irمراجعه و یا با شماره ۰۲۴۳۳۴۲۰۸۶۲ تماس حاصل کنند.

دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود و زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز برگزیدگان همزمان با(۲۰ مهرماه) سالجاری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز