خبرگزاری کار ایران

در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دولت؛

برنامه راهبردی سال ۹۳ توسعه کشاورزی در بخش آب زنجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۹۷

در راستای عمل به شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خدمات لازم در زمینه منابع آبی از حیثکار‌شناسی در بخش آب، کار سنجی شده و توان کار‌شناسی شهرستانهای هفت گانه برای ارائه خدمات به مشترکین سنجیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان از کشاورزان و مشترکین کشاورزی خواست که در مصرف آب، بویژه آب کشاورزی صرفه جویی کنند و از روش‌های نوین آبیاری بویژه آبیاری قطره‌ای، اصلاح الگوی کشت و مصرف آب براساس توصیه‌های کار‌شناسان کشاورزی برای بهبود فرآیند محصولات تولیدی و کاهش آب مصرفی استفاده کنند تا بصورت پایدار از آب سالم، مطمئن و دائمی بهره‌مند باشند.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور گرانمایه معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دولت برنامه راهبردی توسعه بخش آب و کشاورزی را تشریح کرده و گفت: با تشکیل جلسات متعدد کار‌شناسی، مدیریتی در حوزه مدیریت عالی استان و با ۱۴۰۰ نفر ساعت کار کار‌شناسی برنامه راهبردی توسعه بخش آب کشاورزی شد و نتیجه آن در همایش پنجم شهریورماه که با حضور صاحب نظران و کار‌شناسان آب و کشاورزی در سالن زیتون جهاد کشاورزی استان برگزار شد، ارایه شد.

وی گفت: ۳ نفر از مدیران ارشد شرکت آب منطقه‌ای زنجان با عضویت در اتاق فکر آب و کشاورزی در تدوین برنامه مشارکتی و جهت ارایه نظرات کار‌شناسی حضور داشته‌اند و حدود ۹۰ درصد آب استان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود و راندمان مصرف دراین بخش در حد قابل قبول نیست.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای زنجان اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خدمات لازم در زمینه منابع آبی از حیثکار‌شناسی در بخش آب، کار سنجی شده و توان کار‌شناسی شهرستانهای هفت گانه برای ارائه خدمات به مشترکین سنجیده شده است.

این مقام مسئول افزود: در همین رابطه بررسی دقیق منابع انسانی و تجهیزات فنی لازم برای تحقق هدف به انجام رسیده و پایش عملکرد ماهانه در حوزه معاونت حفاظت و بهره برداری نیز برنامه ریزی شده است.

وی در پایان از عموم مردم استان بویژه از کشاورزان و مشترکین کشاورزی خواست که در مصرف آب بویژه آب کشاورزی صرفه‌جویی کنند و از روش‌های نوین آبیاری بویژه آبیاری، قطره‌ای، اصلاح الگوی کشت و مصرف آب براساس توصیه‌های کار‌شناسان کشاورزی برای بهبود فرآیند محصولات تولیدی و کاهش آب مصرفی استفاده نمایند تا بصورت پایدار از آب سالم، مطمئن و دائمی بهره‌مند باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز